heel oude reactie(2007) van mij nog opgediept op FPM
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/schuurmans-vuurwerk/12749-jackpot-assortiment-2000-a.html
in 2007 had ik ze alledrie (jackpot 1000,2000,5000) en heb toendertijd even een uurtje uitgetrokken om uit te pluizen waar deze pakketten uit bestaan.
dit is gewoon dezelfde versie als de jackpot 2000 met hooguit een iets andere verpakking.
heb er toendertijd erg veel lol mee gehad in de vooravond, er zitten zoveel spulletjes in dat je wel eventjes zoet bent voordat het allemaal op is.
----------------------------------------------------------------------------------------------
inhoud:
-12 pijlen klein (verschillende simpele effecten)
-2 flashbang powercandle,s (6 shots multiple reports)
-2 crackling power candle,s (5 shots crackling)
-2 starlight power candle,s (5 shots magnesium kogels)
-11 yankee doodle candle,s (10 shots zilverknetterkogels(harde knetters)
-36 grondbloemen
-1 solstice ete (36 shots romeinse cake) is gevarieert in kleuren knetter
-1 solstice automne (56 shots romeinse cake) is gevarieert in kleuren knetter
-1 solstice hiver (80 shots romeinse cake) is gevarieert in kleuren knetter
-1 monsoon (witte crysanten en rode crackling fontein)
-1 tornado (geel en blauwe crackling whistle fontein)
-1 hurricane (rood en blauwe crackling whistle fontein)
-1 typhoon ( groen en witte glitter crackling whistle fontein)
-2 weco hollenzauber (rode fonteintje)
-1 solo (7 shots kleine luchtboeketjes)
-1 eruption (rode zwermfontein)
-1 happy firework (12 shots cakeje)
uiteraard is dit voor de gevorderde freak een ''voor 10 uur pakket'' maar als je net begint met vuurwerk is dit helemaal oke.
er zit van alles wat in. en vooral die candle,s zijn helemaal goed.:amuse:
----------------------------------------------------------------------------------------
ik zag hem vandaag staan in een webshop en hij kost nu 65 euro
is inmiddels ook alweer 4 of 5 jaar terug en als je bedenkt dat alles duurder is geworden qua vuurwerk wil ik dit weer eens proberen.
er missen weliswaar een paar artikeltjes ten opzichte van toen ,maarja daar geef ik niet om.
dus zeer waarschijnlijk komt hij er gewoon weer bij in mijn collectie, om mijn vooravond mee te vullen.
ik vind het vele malen beter dan die meterpakketjes, maarja dat is mijn mening maar hoor.