Assorted Show Premium [Ass.]

Welke cake van de set vinden jullie het mooiste? En zouden jullie m doorlonten of los schieten? Persoonlijk vind ik de eerste cake (cake B??) met fluit naar goud echt geweldig.

Zelf vind ik zowel cake G als cake H ook erg dik met die spinners. Vooral die H met spinners naar dubbel goud. Doorgaans vind ik dubbel wel mooi, maar net wat te 'saai' als het waren. Door het toevoegen van de spinners vind ik het ineens wel erg gaaf hoor.

Hoe dan ook los schieten. Er zitten ook een paar cakes in die niet helemaal geweldig uit de verf komen. Vooral als je er een lange box van maakt.

Hoe dan ook los schieten. Er zitten ook een paar cakes in die niet helemaal geweldig uit de verf komen. Vooral als je er een lange box van maakt.

hmmm met je laatste opmerking ben ik het niet helemaal eens. Vind het juist tof door de unieke effecten te combineren om zo een liefhebber box te maken. Zou er misschien zelfs nog meer aan toevoegen, een blushing crossettes, een ghost waaier, een Viking / MJB cake. Mooi shapes erbij, heb je een pracht show!

Neig er nog steeds naar deze te halen.... Want hij is wel echt tof

Goh, wat een toeval, trekt de buurman deze box opeens naar buiten :')

Hier helemaal doorgelont tot 1 blok van 288 shots. Prachtige verfijnde effecten. Volgorde:

A) witte ghost + kleuren sterren
D) fish + blauwe sterren
F) gouden zwermende visjse
B) fluit naar gouden hang boeketten
E) witte en rode willows
C) spinners naar blink wit en rood
H) Spinners dubbel goud
G) Spinners dubbel crackling

Wat mij betreft was de fish cake de beste. Dik tempo en prachtige fish effecten. Ook de fluiter (cake B) erg goed, de fluit ging door merg en been!

Ik heb deze ook aan geschaft voor een redelijke prijs, 179. @Koala....bedankt voor je filmpje, denk dat ik ook die volgorde ga doen, ziet er top uit!

Dit assortiment heb ik gekregen als vervanger voor de Phantom Box van Mania. Echt een topassortiment! Ik heb de cakes als ik me goed herinner in de volgende volgorde geschoten: A, D, C, E, B, F, H, G. Die fluiters gaan overigens door merg en been! Door de cakes niet los te schieten heb je een mooi showtje van zo’n 3 minuten in de straat staan. Erg van genoten!

Back
Bovenaan