Assorted Show Premium [Ass.]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5006
Artikelnaam: Assorted Show Premium
Bruto Gewicht: 24.000 gram
Netto Kruitgewicht: 3778.2 gram
Aantal Schoten: 8x 36 schots
Effectomschrijving: Deze doos bevat 8 cakes met in elke cake verschillende effecten zoals staarten, wintersweet, whistling, crown effecten, spinners, fish effecten, coconut en chrysanthemum. Kortom alle geweldige effecten uit de showtime collectie zijn gebundeld in 1 doos.
Tijdsduur: 10-25 sec.
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: ...

5b2b5399c6f08_1000x1000.jpg

Laatst bewerkt:
Wintersweet, wat moet ik mij daar bij voorstellen? Klinkt wel mooi verder. Showtime is sowieso wel een goede lijn vind ik

Wintersweet, wat moet ik mij daar bij voorstellen? Klinkt wel mooi verder. Showtime is sowieso wel een goede lijn vind ik

Had er zelf ook nog niet van gehoord, maar hier zit het wintersweet effect ook in. Idd een soort ghost effect
]

Laatst bewerkt door een moderator:
ben hier ook heel erg Benieuwd naar showtime heb altijd al goede produchten gehad dus ik verwacht de veel van..
hop dat prijs ook mee valt.. al heb daar me twijfels aan :rolleyes:

Is er al wat meer bekend over deze paket of box? het is best stil of is deze afgekeurd?

Beetje vreemde reactie, dus als er weinig informatie word gepost of bekend is ga je er vanuit dat die afgekeurd is?
De informatie zal echt wel tzt komen, alhoewel ik verwacht dat dit niet een product is wat in elke folder van cafferata zal staan.

Sooo gruwelijk mooie cakes zeg :shocked: alleen de glitter willow cake had mooier mogen hangen maar de rest is om te watertanden

Back
Bovenaan