[Ass.] Assortment F1 Box - PyroGiochi

Calim3ro

VWC lid
Artikelnaam: PyroGiochi Assortment F1 Box
Netto Kruitgewicht: 53,7 gram
Aantal fonteinnen: 8
Effectomschrijving: 8 verschillende fonteinen. Een aantal met kleureffecten en een aantal met crackling.
Kartoninhoud: 48
Tijdsduur: 10~15 sec per fontein
Stijghoogte: Max. 2meter bij zilverfontein
Adviesprijs: €14,95

assortimento-di-cat-f1-fonteinen-box-61c0c9db934d4159037832.png

Gisteren de 1e fontein van dit pakket afgestoken. Ik schrok me de pleuris. Vergeleken met heel veel cat1 fonteinen stak deze er flink bovenuit. Mijn vrouw achter het raam zei: "Is dat ook CAT1?!". Ik heb de overige fonteinen nog niet geprobeerd maar de video's zijn veelbelovend. Wat mij betreft de beste CAT1 fonteinen die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

Kwam deze video ook nog tegen:

Mooi spul man! Die crackling bizar voor cat1 begrippen als ik op de filmpjes af mag gaan.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Nergens tegen gekomen nog...

Mooi spul man! Die crackling bizar voor cat1 begrippen als ik op de filmpjes af mag gaan.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Nergens tegen gekomen nog...

Ik heb 'm zelf gekocht bij Theo van Huet vuurwerk in Pannerden. Ik zag via Google ook dat ze verkrijgbaar waren/zijn bij vuurwerkbunker Pijnacker en vuurwerkdepot Cruquius.

Heb ze gekocht bij de Vuurwerkbunker pijnacker..
Tis matig als ik het zo zie dan heb je niet veel fonteinen gezien.
Die van Ardi zijn veel beter en dat zit ook in Pijnacker (quartel vuurwerk, al is veel spul op aangezien het jaar bijna voorbij is)

Laatst bewerkt:
Ik heb 'm zelf gekocht bij Theo van Huet vuurwerk in Pannerden. Ik zag via Google ook dat ze verkrijgbaar waren/zijn bij vuurwerkbunker Pijnacker en vuurwerkdepot Cruquius.

Thanks! Beetje uit de buurt maar misschien toch nog een ritje waard. Ardi heeft ook mooi spul inderdaad.

Heb ze gekocht bij de Vuurwerkbunker pijnacker..
Tis matig als ik het zo zie dan heb je niet veel fonteinen gezien.
Die van Ardi zijn veel beter en dat zit ook in Pijnacker (quartel vuurwerk, al is veel spul op aangezien het jaar bijna voorbij is)

Inderdaad. Die zijn ook top maar heb ik helaas niet kunnen krijgen. Waren bij Huisman al vrij snel uitverkocht.

Tis gewoon top kwaliteit, hoop dat we hier volgend jaar cat2 van mogen afsteken. Er staat ook niet voor niets op CIRCA 7 gram, dat zal wel naar boven zijn afgerond. Ik teken nu al in voor een mooie ass doos in cat2 formaat voor een euro of 50.

Ik zal eens kijken of ik zo een filmpje kan maken van de katan vesuvius fonteinen, heel ander type fontein maar die hebben me vorig jaar al positief verrast.

De vesuvius waren helaas van de zomer een keer helemaal natgeregent. Deze wilde niet eens meer aan. Zal nog eens kijken of ik op een ander moment nog een nieuw pakje kan kopen en filmen.

Er zit een NL sticker op de doos: Distribiteur vuurwerkbunker Nederland

Ik heb deze ook geprobeerd gisteravond. Op zich redelijk, nr 1 deed het goed.
Hierna een original colour conic. De colour conic is nog steeds de beste.

Dit pakket op aanraden 3x aangeschaft. Niet geheel tevreden over de kwaliteit. Een aantal fonteinen ging in zijn geheel niet af, die moesten in de vuurkorf om te ontbranden. Hooguit één a twee fonteinen per doos waren echt goed, de rest was vergelijkbaar met overige cat1-fonteinen helaas.

Dan zal vos vuurwerk in huizen andere pakketten verkopen? Zou zonde zijn als me 2e pakket een heel stuk minder is, ik ga het zien op een zomerse avond. Vooralsnog ben ik zeer tevreden over dit pakket, je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met cat2 fonteinen, maar apart om te lezen dat jullie het niks vinden.

Verschillende meningen zo te lezen. Ik was tevreden over de set. Er zat wel aardig wat verschil tussen de fonteinen, dat klopt. Voor CAT1 vond ik het gewoon ok. Sorry voor het aanraden Djaimy :P
Bij mij ging alles wel gewoon goed af trouwens..

Nee, dit was niet bijzonder helaas. Zoals Djaimy al zegt moesten we er een paar in het vuur gooien om zeg aan te krijgen.

Back
Bovenaan