Asian Thunder

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1491
Artikelnaam: Asian Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 12 stuks
Effectomschrijving: 12 enkelshots mortieren in verschillende kleuren en zware knal. De Asian Thunders zijn al jaren het neusje van de zalm binnen het single shots aanbod!
Kartoneenheid: 24/12
Richtprijs: € 8,99 voorverkoop

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1491_asianthunder.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Worden deze nu alleen per 6 verkocht ?
hier worden ze per 6verkocht
Hoeveel dus je moet nu veel pakjes gaan kopen om de hele serie te krijgen.
Of zijn er nu nog maar 6soorten effecten?

Dit zijn gewoon de originele (met effect) die al jaren te koop zijn, alleen dan in een 12stuks verpakking

Tegenwoordig kom ik dit plaatje tegen. Zijn ze nu anders? Kleiner en nieuwe verpakking of toch de oude? Bij giezen verkopen ze de andere versie de corsair thunder voor een 6 euro per 12 dan is deze prijs toch beter bij bestelvuurwerk..
Screenshot_20191121-113727_Chrome.jpg

Tegenwoordig kom ik dit plaatje tegen. Zijn ze nu anders? Kleiner en nieuwe verpakking of toch de oude? Bij giezen verkopen ze de andere versie de corsair thunder voor een 6 euro per 12 dan is deze prijs toch beter bij bestelvuurwerk..
Bekijk bijlage 49151

Ze gooien het allemaal door elkaar, die op de foto is de bulkpack, vroeger bekend als de Asian Thunder Silver & Red. Die Corsair Thunders/Asian Thunders zijn de opvolger van de oude Asian Thunder. Verder heb je nu ook een aantal groter formaat singleshots.

Vorig jaar zo'n beetje alle versies gehad maar allemaal vergelijkbaar qua knal. Prijs/kwaliteit verhouding zou ik voor de Bulkpack van 48 stuks gaan. Nog steeds 1 van de beste van NL met een lekkere doffe knal.

Back
Bovenaan