Asian Thunder Cake 25 shots

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1595
Artikelnaam: Asian Thunder Cake25 shots
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 25
Prijs: 12,95 euro
o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

1595.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er leuk uit je betaalt nu 40euro cent per shot als je los schiet is het 50euro cent :D (NEDERLANDERS !)

ook erg handig om door te lonten hoef je maar een paar blokjes te doen ipv veel losse.

Denk dat dit wel een topper word als het gewoon 25 keer in een goed tempo de orginele effecten van de single shots schiet dat lijkt het mij een mooie cake en zeker voor 10,- euro :D

Deze is trouwens ter vergelijking met andere knal cakes ook
wel een stukje goedkoper en dat staat mij ook wel aan.

misschien een domme vraag omdat die nieuw is maar is hier eventueel al een filmpje van te bewonderen ?

ik heb deze wel besteld omdat ik asian thunders al vet vond en dit een goedkopere manier is dan het doorlonten van losse at. lekker de buurt beetje knetter mee maken :D

heeft deze pot trouwens ook alle 5 de effecten die je in losse pakken ook hebt zitten ?

Flower thunder is een legale enkel shot mortier waar ook een cake van is gemaakt net als de asian thunder cake. Alleen denk dat dit toch een heel anderen product word. Het filmpje wat jij dus poste is van een andere legale knalcake, waar al een topic over is.

:bye:

Gisteren deze live mogen aanschouwen,voor een tientje is dit de produckt om niet te laten liggen.
Aangezien ze volgend jaar 15 euro worden wordt het dus kopen kopen!.

Echte aanrader. Voor dit geld. Lekkere harde knal en voldoende variatie. Volgend jaar zeker weer op de lijst!

Back
Bovenaan