As overleden man in vuurwerkshow

As overleden man in vuurwerkshow

In Indianapolis (VS) zien de inwoners vanavond een bijzondere vuurwerkshow. De as van een overleden welzijnswerker uit de stad gaat namelijk met het vuurwerk de lucht in.

De 74-jarige man verzorgde elk jaar samen met zijn vrouw de vuurwerkshow in het kader van Independence Day, dat op 4 juli wordt gevierd. Hij overleed in februari en ter nagedachtenis is er een speciale vuurpijl gemaakt waarin een half theelepeltje van zijn as zit.

Inwoners doneerden meer dan 10.000 dollar voor de vuurwerkshow en zullen speciale T-shirts dragen om de man te eren

bron: nos.nl

Gaat om dezelfde man als in een ander topic, maar hier heeft men het over een welzijnswerker haha.

Goed gezien Erik. Dat bedoelde ik inderdaad.
Zie je nou wel dat jullie me snappen. Duurde misschien even, maar eindelijk het bewijs dat jullie mij beginnen te begrijpen.

Heel veel dank, dit sterkt mij extra.

:bye:

Iemand enig idee hoeveel kilo het as van een overledene bedraagt
Ik kan het jullie vertellen omdat ik het as van mijn vader onder water heb uit gestrooid.
Dit was ruim 5 kilo.
Dit moest ik compenceren op mijn loodgordel.
En na het legen hebben we de 5 kilo lood wat we vedeeld hadden over 5 duikers, dus allemaal een kilotje lood extra, weer aan mijn loodgordel geregen..
Just for your information, 5 kilo.:wink:
Als je dus alles de lucht in wil schieten heb je heel wat pijlen of shels nodig dus.
Groetjes Giron

Back
Bovenaan