Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook deze krijgen wij gewoon binnen.

Ik denk dat het verstandig is om even te stoppen met het posten van winkeliersmeldingen want dit levert onjuiste info en onrust op.
Dan is het zaak dat de winkelier duidelijke info verstrekt die niet op verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden. Als ik een mail krijg dat het product niet door de fabriek wordt geleverd, trek ik de conclusie dat het voor alle winkeliers geldt.

En aan de andere kant is het ook niet verkeerd om hier een melding van te maken, zodat er actie ondernomen kan worden om het te verifiëren.

Vuurwerk365 heeft het trouwens wel netjes opgelost

Vorig jaar hadden we ook van dit soort situaties en toen heb ik dit soort meldingen allemaal eerst zoveel mogelijk geverifieerd voordat ik ze in de lijst zette. Dat zal dit jaar ook zo zijn denk ik maar omepje is de TS dus die kan de lijst aanpassen.

Het is in ieder geval beter wanneer een product niet in de lijst staat terwijl er wel iets aan de hand is dan andersom om te voorkomen dat er allerlei winkels vragen krijgen die onnodig zijn.
Precies dat! We hadden de eerste mails en PM's alweer binnen...

Ook deze krijgen wij gewoon binnen.

Ik denk dat het verstandig is om even te stoppen met het posten van winkeliersmeldingen want dit levert onjuiste info en onrust op.
Juist vanwege die onnodige onrust geef ik aan om even te stoppen met het plaatsen van meldingen vanuit deze winkel.

Want Rubro geeft dus zelf aan dat dit niet klopt. De genoemde artikelen krijgen wij gewoon geleverd.

Dus jij zegt dat de desbetreffende winkel liegt?
Ze geven toch aan dat ze informatie van de importeur te hebben gekregen dat het artikel niet binnenkomt?

Beetje gek om hiermee zeggen alleen dat de informatie die jullie krijgen waar is, maar de informatie van een andere winkelier niet. De bron is immers hetzelfde.

Dus jij zegt dat de desbetreffende winkel liegt?
Ze geven toch aan dat ze informatie van de importeur te hebben gekregen dat het artikel niet binnenkomt?

Beetje gek om hiermee zeggen alleen dat de informatie die jullie krijgen waar is, maar de informatie van een andere winkelier niet. De bron is immers hetzelfde.
Hoho, dat zeg ik niet. Er staat ook nergens in mijn reacties dat de winkel liegt.

Omdat ik als winkelier meteen allemaal berichten kreeg, heb ik direct de Importeur gecontact om na te vragen waarom ik dit nog niet wist. Die gaf vervolgens aan dat de info niet klopt en er voor ons niks aan de hand is. Ik geef hier vervolgens alleen maar aan dat deze info kennelijk niet klopt en dus niet in dit topic thuis hoort.

Vorig jaar werden dergelijke berichten altijd eerst geverifieerd zoals hierboven ook door Knettermans aangegeven. Lijkt mij goed dat dit nu weer telkens wordt gedaan.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat je het als winkelier irritant vind om meteen mails binnen te krijgen, als er hier wordt gepost dat er een artikel niet binnenkomt. Maar ik vind persoonlijk dat wanneer ik een melding krijg van mijn verkooppunt, dat een artikel niet wordt geleverd vanuit de fabriek, ik hier een melding van mag maken.

Ik snap dat je het als winkelier irritant vind om meteen mails binnen te krijgen, als er hier wordt gepost dat er een artikel niet binnenkomt. Maar ik vind persoonlijk dat wanneer ik een melding krijg van mijn verkooppunt, dat een artikel niet wordt geleverd vanuit de fabriek, ik hier een melding van kan maken.
Dank voor jouw begrip. En ik snap uiteraard wat je zegt. Maar daarom hebben Knettermans en ik het ook over verifiëren dat vorig jaar ook werd toegepast. Dus vooral melden maar daarna z.s.m. verifiëren zodat er geen onnodige onrust ontstaat.

Hoho, dat zeg ik niet. Er staat ook nergens in mijn reacties dat de winkel liegt.

Omdat ik als winkelier meteen allemaal berichten kreeg, heb ik direct de Importeur gecontact om na te vragen waarom ik dit nog niet wist. Die gaf vervolgens aan dat de info niet klopt en er voor ons niks aan de hand is. Ik geef hier vervolgens alleen maar aan dat deze info kennelijk niet klopt en dus niet in dit topic thuis hoort.

Vorig jaar werden dergelijke berichten altijd eerst geverifieerd zoals hierboven ook door Knettermans aangegeven. Lijkt mij goed dat dit nu weer telkens wordt gedaan.

Spijker op zijn kop; betreffende winkel zal de producten niet krijgen, jullie wel (of hebben ze al). Het eeuwige getouwtrek over fysieke voorraad van een freak winkel.

Anderzijds begrijp ik in deze de verwarring, het is raar dat betreffende winkel het aangeeft alsof het vanuit Rubro komt. Kan je deze freaks ook niet kwalijk nemen dat het hier in het topic wordt genoemd alsof het product helemaal niet beschikbaar is.

Lang verhaal kort; we zitten halverwege november en de kruitstress is hoog!

OIP.fC6aCpY2WKnVB7h1KpBDBgAAAA

Naast dat Vuurwerk365 dat heeft gecommuniceerd, hebben ze wel erbij gemeld dat ze de omlabeling kunnen uitleveren van de Hardcore Helium

Maar daarom hebben Knettermans en ik het ook over verifiëren dat vorig jaar ook werd toegepast. Dus vooral melden maar daarna z.s.m. verifiëren zodat er geen onnodige onrust ontstaat.
Is nog enkel de vraag wie kan die geplaatste info verifiëren ?

De doorsnee kruitsnuiver zal geen contacten hebben bij importeurs/fabrieken.
Die heeft enkel contact met zijn verkoop punt,en als die iets roepen,dan neem je dat voor waarheid aan,ongeacht of men achter de schermen te weinig of niks heeft besteld van iets,of de prioriteit voor leveren aan andere winkels hoger ligt van bepaalde dingen.

Dat lijkt me dus een punt van aandacht,wie heeft DE contacten,wie kan verifiëren,en wie kan ontrafelen of een winkel iets roept door eigen "fouten" ,of dat er vanuit een winkel wat anders speelt ??

Maar goed,wellicht roep ik hier iets wat achter de schermen allang is bedacht en opgelost ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan