Arno Bonte is crimineel!

'Ook raadsleden moeten luisteren naar politie'

ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft geen goed woord over voor raadsleden die aanwijzingen van de politie negeren.

Dit zei hij tijdens het raadsdebat over de bouw van de omstreden C2000-zendmast bij de Essenburgsingel in Rotterdam.

Om de bouw van de mast te verhinderen ketenden twee raadsleden, GroenLinkser {b]Arno Bonte [/b]en Leo de Kleijn van de SP, zich eergisteren samen met de bewoners op de bouwplek vast. Na drie sommaties verwisselde de politie de ketens van beide raadsleden voor handboeien.

Volgens Aboutaleb wordt het lastig om burgers te vragen zich aan de aanwijzingen van de politie te houden als zelfs raadsleden dat niet doen. Arno Bonte zei te beseffen dat een raadslid een voorbeeldfunctie heeft, maar dat in dit geval de minister onbehoorlijk heeft gehandeld. ,,Met de burgermeester ben ik het eens dat niet Den Haag maar wij over de plaatsing van een zendmast gaan.''

De gemeenteraad vroeg Aboutaleb gisteren om alsnog te onderzoeken of de inmiddels verrezen zendmast niet naar een andere plek kan verhuizen.

Arno Bonte heeft dus gewoon schijt aan ministerieële uitspraken en lapt de regels dus gewoon aan zijn laars. Hier is dus meteen de vergelijking met de vuurwerkwereld. Daar zijn ook besluiten genomen door de regering en deze crimineel trekt zich daar dus niets van aan. Aanpakken dit soort tuig!

Bonte echt een klein kind... hopelijk wordt hij vaker gepakt zodat hij echt als kleinkind gezien wordt :D

Laatst bewerkt:
Laten wij deze man steunen bij dit soort acties!!!!

Jullie zullen allemaal zien dat dit zijn integriteit en geloofwaardigheid ongelooflijk hard de grond in zal trappen!!!!

Op deze manier schakeld hij zichzelf uit als gevaar voor ons vuurwerk.

Dus ik hoop dat hij nog vaker gepakt wordt enzovoorts....

volgens mij heeft bonte het echt te bont gemaakt nu:P
nee hoop dat dit zijn nieuwe hobby is en dat die het vuurwerk laat voor wat het is!!
en in heeft gezien dat het allemaal geen nut heeft!
(wat een lingse kltzk) ag nu steun ik hem wel hoor:P

Precies hij wil gewoon de aandacht, hij wil met zijn kop in de media. En het maakt hem niet uit op wat voor een manier, pleiten voor een algeheel verbod op vuurwerk, zichzelf vastketenen aan een zendmast. Ik vraag me af wat zijn volgende actie word :D. Maar dit is alleen maar gunstig voor ons, hij werkt zijn eigen geloofwaardigheid de grond in. Dus ik zou zeggen, bonte, ga rustig zo door joh!:p

Nu kun je goed zien dat die vent van alle kanten niet deugt. Eerst met zo'n achterlijk voorstel om het vuurwerk te verbieden, toen dat burgerinitiatief, toen de flyers en nu dit (wat overgens helemaal niets met vuurwerk te maken heeft). Hij moet gewoon helemaal verdwijnen.
Maar... vergeet ook die david rietveld niet, want mocht bonte ooit uitgeschakeld worden, dan heb je ook die zieke rietveld nog.

Een citaat van het het Groen Links-forum:

In het belang van Groenlinks had Borghouts gewoon op moeten stappen.

Ik vind het zo jammer dat Groenlinks het toch elke keer weer presteert om zichzelf negatief in het nieuws te brengen. Persoonlijk vind ik dat o.a. Femke Halsema en Tofik Dibi zich goed profileren, en daardoor zie ik Groenlinks als een sympathieke partij met vaak ideeën waar best wel wat in zit. Daarentegen zorgen gemeentelijke (en nu ook provinciale) politici van Groenlinks ervoor dat ze nu voor een groot deel van de bevolking als anti-vuurwerk, anti terrasverwarming, anti-auto, etc te boek staan. En nu dit weer...

Ook Marijke Vos zou zich eens moeten gaan beraden over haar positie.
http://www.parool.nl/parool/nl/5/POLITI … -Vos.dhtml
Die had wat mij betreft na het debacle met de Probo Koala haar biezen moeten pakken. Door al dit gezeur wordt het goede werk wat bv Maarten van Poelgeest (ook Groenlinks-wethouder in Amsterdam) verricht volledig ondergesneeuwd.

http://forum.groenlinks.nl/viewtopic.php?pid=59331

Die *** was wel bezig om good old tram lijn 3 in Rotterdam te herstellen.
Kom weinig in mijn oude wijk, maar die tram die er reed, dat was gewoon altijd zo. En nu is die al 5 jaar weg. Stukje sentiment denk ik

Een citaat van het het Groen Links-forum:

In het belang van Groenlinks had Borghouts gewoon op moeten stappen.

Ik vind het zo jammer dat Groenlinks het toch elke keer weer presteert om zichzelf negatief in het nieuws te brengen. Persoonlijk vind ik dat o.a. Femke Halsema en Tofik Dibi zich goed profileren, en daardoor zie ik Groenlinks als een sympathieke partij met vaak ideeën waar best wel wat in zit. Daarentegen zorgen gemeentelijke (en nu ook provinciale) politici van Groenlinks ervoor dat ze nu voor een groot deel van de bevolking als anti-vuurwerk, anti terrasverwarming, anti-auto, etc te boek staan. En nu dit weer...

Ook Marijke Vos zou zich eens moeten gaan beraden over haar positie.
http://www.parool.nl/parool/nl/5/POLITI … -Vos.dhtml
Die had wat mij betreft na het debacle met de Probo Koala haar biezen moeten pakken. Door al dit gezeur wordt het goede werk wat bv Maarten van Poelgeest (ook Groenlinks-wethouder in Amsterdam) verricht volledig ondergesneeuwd.

http://forum.groenlinks.nl/viewtopic.php?pid=59331

dan wordt het hoog tijd dat het bestuur van die partij eens flink de bezem door de partij halen .
ze zullen dit soort problemen toch zelf op moeten lossen

dan wordt het hoog tijd dat het bestuur van die partij eens flink de bezem door de partij halen .
ze zullen dit soort problemen toch zelf op moeten lossen

Precies!
Het is hoog tijd voor schoon schip!
En laten ze dan meteen beginnen om die 2 ettertjes van een arno bonte en david rietveld afvoeren met de vuilniswagen.
Vuilnis hoor thuis op de vuilnisbelt!

Precies!
Het is hoog tijd voor schoon schip!
En laten ze dan meteen beginnen om die 2 ettertjes van een arno bonte en david rietveld afvoeren met de vuilniswagen.
Vuilnis hoor thuis op de vuilnisbelt!

maar wat ook een mogelijkheid is dat deze knap zen eigen partij gaat beginnen
dat doet dit slag mensen wel

maar wat ook een mogelijkheid is dat deze knap zen eigen partij gaat beginnen
dat doet dit slag mensen wel

Die kans zit er dik in!
Maar... ik verwacht niet dat deze zoveel zetels zal krijgen, met z'n rare ideeën, hooguit 2 of 3 zetels. Het ligt er maar net aan hoe en wat voor ideeën die in de kamer brengt. Als het bij deze alleen maar gaat om het verbieden van alles wat met milieu te maken heeft, zoals vuurwerk, auto's, benzine en weet ik veel wat dan komt die niet ver. Bovendien is heeft het vuurwerkverbod van die 2 helemaal niet zozeer te maken met het milieu. Juist als het door professionals wordt afgestoken, het is dan allemaal groter en zwaarder en totaal andere samenstellingen van het sas, lijkt me dat nog slechter voor het milieu. En dan is er nog de illegale handel die dan opbloeit als nooit tevoren.

Back
Bovenaan