Arnhem 26-04-2014

Anaconda

VWC lid
Stad/dorp: Arnhem
Datum: 26 april 2014
Tijdstip: 22.15 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: 3 inch
Bijzonderheden: Vuurwerk Koningsdag

Mooie show gezien in Arnhem van Dream Fireworks.
Met de inzet van o.a. singleshots en bommen t/m 3inch een leuk vermaak van 15 minuten.
Verder een heel gezellige avond gehad.

Hierbij de film:

Even op 1080p klikken voor de beste kwaliteit.

32315617.fa3ebf4c.640.jpg

32315623.29f90c2e.640.jpg

32315627.e4d0a7b9.640.jpg

32315629.a37c3b09.640.jpg

32315635.91220300.640.jpg

wat zijn die salvo salutes op het einde, rode met groene ballen ?
en fluiters die overgaan in het rood zijn ook mooi, weet iemand hoe die heet ?
welke camera gebruik je gizmo ?
mooie filmpjes hier, goede kwaliteit!!
de show loop mooi in elkaar over, prachtig om te zien!

Er is niets van Schuurmans geschoten. Cake met rode en groene ballen
was een colorfull thunder tail prof.

Was een best redelijk show moet ik zeggen. Leuk om te zien dat DreamFireworks ook steeds meer in thema's gaat werken. Vond het de moeite waard en heb de show eens normaal gezien ipv door mijn camera :)

volgens mij zijn die salvo's van de colourfull thundertail. Daar lijkt het iig verdraaid veel op. iig niet de inshocks dacht ik.
Colourfull thundertail komt goed in de buurt.
greetzz

Ik was ook aanwezig bij deze show. En ik heb me totaal niet verveeld! Het was een erg leuke show met mooie diverse effecten. Totaal niet saai in elk geval. Ik weet het budget natuurlijk niet, maar voor 'slechts' een Koningsdag-vuurwerkje vond ik dat deze goed uit de verf kwam. Hij duurde 15 minuten, maar werd daardoor wel iets traag. Als ze dezelfde hoeveelheid vuurwerk in 11 of 12 minuten hadden geschoten, had ik hem iets pittiger gevonden. Maar als de opdrachtgever 15 minuten wil, dan moet je daar als bedrijf aan voldoen. Ik was wel blij verrast met de grote diversiteit aan cakes, candles en shells. Er kwam echt van alles voorbij. Leuke effecten en steeds weer iets nieuws. Het begon ook nog eens stipt om 22:15 uur, precies op tijd.

Back
Bovenaan