[Army Serie] Leopard 1-2-3-4 [ass]

BigSpender

VWC lid
LEOPARD 1-2-3-4

3260.jpg

Omschrijving: 4 Verschillende Zware Cakes met de Mooiste Effecten

Prijs: €77,50

Film: www.infovuurwerk.nl

De afmetingen weet ik even niet, maar ik herinner me dat de cakes tussen de 200 en 300 gram zijn. Mooie cakes, jammer dat hij alleen in zo'n weinig verkochte lijn zit :sad:

Dat is idd zo, dit pakket kost voor mij maar 45.00 euro.
Ook de Bazooka die vind ik bijvoorbeeld te duur 10 euro voor zo'n single shot? kom op zeg, gelukkig kan ik hem voor 6 euro kopen.
Een jongen op mijn msn zei dat je 15x15 moest doen (15 schoten) en 15 gram per tube (maximale Kruitvulling).
Dus dan moeten het alle 4, 225 grams potten zijn?
Dit kan best kloppen, en ik vind ze ook extra goed omdat alle potten een finale heeft van 3 schoten.

:bye::bye:

Laatst bewerkt:
Effectomschrijving:
Leopard1: Gold tail up burst gold willow; crackling tail up burst gold blink willow
Leopard2: Gold tail up burst brocade crown king
Leopard3: Red tail up burst red coconut pistil w/silver blink; green tail up burst red coconut pistil w/crackling chrys
Leopard4: Red tail red peony; green tail green peony; yellow tail yellow peony; blue tail blue peony; red tail & green & blue colorful peony

dsc03958jm6.jpg

:bye::bye:

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige cakes dit zeg!:D
Ik heb er echt heel erg van genoten.
Het ging niet echt in een snel tempo, maar de effecten bleven lekker lang hangen, elke pot heb een heel ander effect dus dat is ook al veel leuker.
En de finale van deze potten waren echt hartstikke mooi.
Absolute aanrader dit!:D

uhm daar kwam ik nooit ? ik kocht al mijn cafferata producten gewoon hier in krimpen ?

Je zei tegen mij dat je ook bij De Plantenhal kwam :bonk:
En daar valt de op=op aktie echt op, staat met hele grote letters op de site en tijdens de verkoopdagen staat het achter de bali.

Maargoed nu maar weer ontopic over het Leopard pakket.

ja, Monsterking, blijkens z'n post:

Wat een geweldige cakes dit zeg!:D
Ik heb er echt heel erg van genoten.
Het ging niet echt in een snel tempo, maar de effecten bleven lekker lang hangen, elke pot heb een heel ander effect dus dat is ook al veel leuker.
En de finale van deze potten waren echt hartstikke mooi.
Absolute aanrader dit!:D

Back
Bovenaan