[Army Serie] Bazooka

Dit is echt een groot ding, heb vaak dummy's gezien maar vind hem echt zijn 10 euro niet waard. Hij is mooi maar 10 euro vind ik toch wat te veel.

:bye::bye:

Dit is inderdaad echt een heel groot ding. Ik dacht dat de Mortier uit de Mercurius Collectie het grootst was, maar deze was nog net iets groter! Wat een ding!

Nee. Volgens mij was hij alleen langer. Niet breder. Nederlands vuurwerk mag ook niet groter zijn dan 1-1,5''? Ik weet het niet meer precies. Maar hij is in ieder geval aardig groot!

Nee. Volgens mij was hij alleen langer. Niet breder. Nederlands vuurwerk mag ook niet groter zijn dan 1-1,5''? Ik weet het niet meer precies. Maar hij is in ieder geval aardig groot!

Dat zeker ja, ik denk niet dat die helemaal gevuld is nee, maarja het ziet er wel stuk stoerder uit zo'n groot ding:p
Maar de prijs mag lager van mij!

:bye::bye:

In Nederland mogen de Single Shots 2" zijn, voorbeelden als de Sweet Coconut zijn namelijk 2".:wink:

Het effect is; zilvere palm. Geen tail, stijg best hoog op, en effect is niet echt levensgroot ofzo.
Vind hem de 10 euro niet waard.
:bye:

er zijn 3 verschillende, ik had er 1tje met 2 boeketten, was niet zo heel bijzonder, miss de andere versier wel, geen 10 euro waard, wel 5 ofzo

er zijn 3 verschillende, ik had er 1tje met 2 boeketten, was niet zo heel bijzonder, miss de andere versier wel, geen 10 euro waard, wel 5 ofzo

3 verschillende, en je heb niet eens de keus welke?
En een single shot met 2 boeketten?
Wel raar allemaal zeg.
Op het filmpje is er maar 1tje te zien.

er zijn 3 verschillende en je weet niet welke je krijgt, ja idd 2 boeketten bij die van mij, als je er 3 koopt krijg je wel 3 verschillende, er was ooit een filmpje ik zal even kijken

Ik heb Bazooka 2
Effectomschrijving: Gold Blink Tail up burst blue see

dsc03961vq7.jpg

Ik vind hem wel heel erg licht, klopt dit omdat het 1 mortier is of zit er gewoon niks in?:frusty:

Laatst bewerkt:
Ik heb Bazooka 2
Effectomschrijving: Gold Blink Tail up burst blue see

*foto*

Ik vind hem wel heel erg licht, klopt dit omdat het 1 mortier is of zit er gewoon niks in?:frusty:

Ja een mortier is gewoon een normale shell; dit zit aan de onderkant. De rest van de buis is harstikke leeg; dat is puur om de shell te begeleiden.

Ja een mortier is gewoon een normale shell; dit zit aan de onderkant. De rest van de buis is harstikke leeg; dat is puur om de shell te begeleiden.

Ok, hartstikke bedankt, ik dacht al dalijk zit er niks in of zo, het is zo'n gigantisch ding:p voor NL begrippen dan.
En zo licht, heb nog nooit een single shot mortier gehad ofzo dus dacht vraag het maar:rolleyes:

Nou, ik vond hem echt absoluut geen 10 euro waard, ik had hem voor 6 euro gekocht, maar ik vind dat de prijs zeker wel omlaag mag, het effect was best snel weg voor zo'n prijs.
Het was wel een mooi effect, dus koop dit ding alleen als het in de uitverkoop is.

Dit jaar ook eens proberen denk ik en dan 4 tegelijk ofzo lijkt me wel een leuk efect :D

Ik geef enkel advies hoor maar 4 van deze dingen kopen is zonde van je geld, zeker als je ze voor 10 euro koop.
Het effect vond ik niet eens zo groot en mooi voor dat geld.

Back
Bovenaan