[Archief] Jorus Rampestamper

Artikelnummer: 037
Artikelnaam: Jorus Rampestamper
Netto Kruitgewicht: 199.5 Gram
Effectomschrijving: Deze pot stampt in een korte tijd rode, groene,blauwe en witte sterren in de lucht. In de pot wordt met veel titanium gewerkt wat voor een uniek spektakel zorgt
Stijghoogte: +- 20 Meter
Richtprijs: €18,-

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind de prijs niet teveel: deze cake heeft een erg goede tijdsduur en wisselt verschillende effecten af: tails/gillers/spinners/crackling balls.....zulke afwisseling zie je niet veel: dus bijzonder. de prijs is wel goed in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt hoor.

Deze cake is vanwege een fout van de Chinesen uit de collectie gehaald en zal NIET meer worden verkocht.

Deze cake is vanwege een fout van de Chinesen uit de collectie gehaald en zal NIET meer worden verkocht.

Vraag me toch af hoe je dat dan bedoeld want je ken ze nog bij elke marijn vuurwerk dealer (voor zover ik weet, in ieder geval wel bij de dealer waar ik 'm haal) bestellen?
Lijkt me sterk dat ze iets te bieden hebben wat ze niet eens mogen verkopen.

En als dat wel het geval is ben ik toch mooi al 1 potje kwijt en moet ik weer ff een nieuwe zoeken :angel:

Dat Knappe Dennis er uit is gehaald wil ik wel geloven, zie het ook niet meer op de site staan inderdaad. Jammer, vond het wel een mooie pot.

Daarin tegen is Jorus Rampestamer ook zeker niet verkeerd :D

Twee stuks Jorus Rampestamper, geschoten tijdens de demo van Harten 4 te Veenendaal, 17 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan