Ankeveen 10-10-2008

moontan

VWC lid
plaats : Ankeveen
provincie : Noord Holland
wie : nog niet bekend
wat : nog niet bekend
waar : tegenover de kerk in Ankeveen
tijdstip: 21.00 uur

Tip: VIVA LA BANG
De bron is een huis aan huis blad in Ankeveen
De organisatie is in handen van De Kwant. Dealer van Diamond collectie.
Volgens de omschrijving zou het hier om een demo gaan.

Ik vraag me af of hier dan ook nieuwe blokken van professional series geschoten zouden worden?..
Dit is namelijk maar 15 minuten vanaf Hilversum en wellicht dan de moeite om even heen te rijden! :rolleyes:

Ben even gaan kijken en er werden allen "oude"blokken van Diamond geschoten naar mijn mening. Heb de Crocodile en Snake voorbij zien komen en nog wat andre blokjes maar het waren niet de nieuwe potten van Diamond.
Ook weet ik niet wat de schietlijst was. Al met al was het wel weer ff lkekker om kruit te snuiven:blink::handsup:

Ben even gaan kijken en er werden allen "oude"blokken van Diamond geschoten naar mijn mening. Heb de Crocodile en Snake voorbij zien komen en nog wat andre blokjes maar het waren niet de nieuwe potten van Diamond.
Ook weet ik niet wat de schietlijst was. Al met al was het wel weer ff lkekker om kruit te snuiven:blink::handsup:

Dan ben ik blij dat ik uiteindelijk niet geweest ben. Ik had helaas geen auto tot mijn beschikking, die was ergens anders voor nodig. Blijkbaar heb ik dus niet veel gemist, want ik ben alleen benieuwd naar een aantal van de nieuwe blokken eigenlijk. :bye:

Back
Bovenaan