Animocheck Dream / Bonfireworks ism vuurwerkcrew een liefhebbers dag / avond!!!!!!

ylke

VWC lid
Beste leden van vuurwerkcrew,

Er is ons vandaag gevraagd door de eigenaar Frits Penn van Dream / Bonfireworks om een animo check te doen op het forum.

Dream/Bonfireworks wil graag een liefhebbers avond organiseren in samenwerking met www.vuurwerkcrew.nl om al zijn producten aan jullie te tonen en te praten over de producten. Dream / Bonfireworks is er van overtuigd dat dit jaar alle producten weer net zo zijn als in alle jaren en wil dit graag aan jullie tonen.

Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we dit met z'n allen konden realiseren en geweldig dat deze importeur het ons, de liefhebbers, dit ook gunnen.

Let wel dit is een animo check en ik hoop dat we net zoveel aanmeldingen kunnen verwachten als bij Lesli.

Een geweldig goed idee! Uiteraard wil ik zeer graag van deze gelegenheid gebruik maken. Dus ik ben erbij, een mooi gebaar van Dream Bonfireworks. En uiteraard van VWC. Top!!!

Count me in!
Enige is wanneer word dit gehouden en waar word het gehouden/welke richting moeten we op?
Is het richting enschede? Of iets wat centraler zoals omgeving utrecht?

Maar gelukkig komen we dit wel te weten over een tijdje

hier ook zeker interesse, uiteraard ligt het wel aan de datum...
Ben benieuwd on bonfire-dream fireworks weer terug kan kruipen naar de top, ze hebben echt fantastisch mooi vuurwerk, het is mij veelste stil geweest afgelopen seizoen rond deze importeur, dus nieuws en informatie zouden we goed kunnen gebruiken.

Heb hier ook zeker weten interesse in! Bedankt gasten dat jullie zoveel tijd/moeite doen om dit soort meetings te organiseren. Mag ook wel eens gezegd worden!

Kom graag even kijken en beoordelen.
Maar het liefst op een zaterdag, want door de weeks gaat hem niet worden voor mij.
(Of ik moet m'n baas even lief aankijken dat ik wat eerder weg kan)

hier een check to count me in weet zeker dat frits weer erg gastvrij zal zijn .
dus ook wij zullen er bij willen zijn

grtzzz

Back
Bovenaan