Allereerst wil ik Vinnie bedanken voor de locatie-update. Ik zag het een uur voor vertrek en was anders geheid verkeerd gaan staan. Thanks!
Wat een superlocatie overigens! Ik kon de auto aan de weg parkeren, even een stuk naar beneden lopen en daar waren divers bankjes aan het water. We zagen al snel het ponton, dus wisten dat we goed zaten.
Dan over de show zelf. In een paar woorden; degelijk en goed gedoseerd. Het was daarentegen niet de meest verrassende show die ik van Amstock gezien heb. Geen bijzondere shells en ook geen waterbommen, al was dat laatste sowieso problematisch geweest met de harde wind die er stond. Er kwam een opeenvolging van bekende nummers voorbij. Van een mooi rood beeld (bengaals en daarna halfhoog cakes) naar het hogere niveau waar de 3 inchers een plekje vonden. Diverse Z- en W-shapes zorgde voor de nodige variatie.
Het viel me op dat het ponton kort voor het schieten van de 4 inch shells even een eindje dichter richting de kant kwam varen. Wat een klappen waren dat! Toen deze los waren, voer het ponton weer terug naar zijn oorspronkelijke stekkie waar de finale losging.
De salutes aan het begin, maar ook aan het einde van de show, klonken trouwens heerlijk daar tussen al die flats
Al met al een prima show, verzorgd door Amstock. Volgend jaar weer!
Cameo
PS: Filmbeelden volgen nog. Moet even de tijd vinden om het fatsoenlijk af te monteren. Maar het staat er in elk geval allemaal goed op.