• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[AMSHE] Trueno Goliat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunit

VWC lid
Artikelnummer: Niet bekend
Merk: Pirotecnia AMSHE
Importeur: José Maria Blanco Lozana GOLIAT.
Verschenen in: Niet bekend.
Aantal gram: Niet bekend.
Waar te koop: Spanje.
Prijs: € 8,-
Aantal: 3 stuks.
Verpakkingseenheid: 110/3
Opmerkingen: Knaller is erg groot en bevat geen beton of andere troep.

Deze knaller tegen gekomen in Spanje, zeer goede dreun en netjes afgewerkt. Maar voor het geld en formaat verwacht je meer, ik vind hem niet veel harder of misschien wel gelijk aan de Trueno no.4 van Ricasa!

Gelieve NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
pittig geprijst maar heel mooi!
Een spaanse bsc zal ma zeggen!
Hij doet me denken aan de eerste gladpapier time fuse vlinders(geen gips allen papier en kruit) alleen dan met visco lont.

meer als 5 gram zal wel niet zijn in spanje is geloof ik ma tot 2,5 gram toe gestaan.

2 gram maximaal toegestaan inderdaad. Alleen geen limiet op het aantal decibel waardoor harde klappen ( zoals ricasa trueno no4 ) gewoon mogelijk is. Dat is pas echt kwaliteits kruit...

Ik vind het btw wel wat hebben zo'n grote vlinder! Alleen veelste duur natuurlijk ( €2,67 per stuk )

Inderdaad ik vind ze vet er uit zien! Alleen jammer dat ze zo belachelijk duur zijn. Ze doen me een beetje denken aan de goede oude gekleurde vlinders die zo lekker lomp hard klappen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan