All Inclusive

Artikelnummer: 1088
Artikelnaam: All Inclusive
Bruto Gewicht: volgt kg
Netto Kruitgewicht: 1302 gram
Aantal Schoten: 146 schoten
Effectomschrijving: volgt
Tube diameter: 20/25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 75 sec.
Stijghoogte: 25 mtr
Adviesprijs: € 125,00

1088.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze staat bij het rijtje verrassingen van dit jaar! Duidelijk is dat Vulcan het in deze lijn (Adrenaline, Meta, etc.) goed voor elkaar heeft. Burst gewoon prima, een breed scala aan effecten. Finale waaier in 25 mm uitgevoerd. Kreeg positieve reacties uit de straat.

Vind de crackling wolken inplaats van de fluit in het begin wel beter. Wel appart dat er gewoon een heel ander effect in zit. Opzich een leuke unieke bak. Ik weet niet of het het tempo is en/of de boeket grote, maar heb moeite om mijn aandacht er bij te houden.

Zitten leuke effecten in deze bak en hij is voor € 80,00 te verkrijgen wat ook geen verkeerde prijs is denk ik. Echter lijken mij de boeketten vaak een beetje klein? Of komt dat omdat ie erg hoog gaat?

Wat effecten en kleuren betreft echt een hele leuke afwisselende box. De burst is niet al te groot dus dat maakt het vooral een leuke box voor de avond.

Wat effecten en kleuren betreft echt een hele leuke afwisselende box. De burst is niet al te groot dus dat maakt het vooral een leuke box voor de avond.
Ja oke, mijn ervaring is wel dat Vulcan erg bescheiden is met de burst in de video's. Deze zijn in praktijk een stuk minder zacht dan het lijkt :P

Back
Bovenaan