[Algemeen] Must have's klein vuurwerk

Pijltjes

VWC lid
Iedereen heeft elk jaar wel z'n dingetjes die er gewoon bij horen.

Denk hier aan Crackling Balls, Laser Flash, Happiness, grondbloemen, Jumping Jacks enz..

Wat mag ervoor jullie echt niet ontbreken in je collectie klein vuurwerk?:cool:

Ik zelf ben bijvoorbeeld helemaal gek van grondbloemen en dan vooral degene met crackling en knal.. Deze horen er gewoon bij :D

Zelfde geld voor Assorted Fountain.. 4 goede fonteintjes voor maar 1,50!!

Wat ook niet mag ontbreken, zijn Romeinse Kaarsen.. Die zijn gewoon erg leuk om in grote aantallen te stoken:D:D:D

meterpakket
Happiness
die 4 fonteintjes idd
romeinse kaarsen
bijtjes
grondbloemen (met knal, of divers effect)
rotjes

Van die "taarten" welke alleen maar gekleurde balletjes schieten.
Daar is mijn vrouw nogal gek op.
Vaak voor een appel en een ei verkrijgbaar , zij blij , ik blij !!
Vanaf 24.00 uur natuurlijk het werk voor volwassenen (oei , als ze
dit maar niet leest).

Hehe die Mek, maar er zit waarheid achter. Vrouwenvuurwerk, was vandaag weer in het nieuws (Peter Heerschop op 538 zei het ook nog even: vrouwenvuurwerk is geluidloos, iets wat vrouwen alles behalve zijn!). Maar voor mij is het altijd een meterpakket dat erbij hoort! Dit jaar al 2 besteld van Brave en Wichers voor 13,50 per stuk, voor die prijs altijd leuk.

ik ben mischien de enige maar ik heb een beetje een hekel aan grondbloemen(behalve als je er een stuk of 40 in 1 doos doet en er 1 aan steekt)
maar voor de rest:
babypijltjes knetter.
romeinse kaarsen.
asian thunders.
rotjes.
(al kwam het zijkerig over. ik bedoel niet dat grondbloemen helemaal saai zijn soms geven die met knal wel een effect over de hele staat:))

Hehe die Mek, maar er zit waarheid achter. Vrouwenvuurwerk, was vandaag weer in het nieuws (Peter Heerschop op 538 zei het ook nog even: vrouwenvuurwerk is geluidloos, iets wat vrouwen alles behalve zijn!). Maar voor mij is het altijd een meterpakket dat erbij hoort! Dit jaar al 2 besteld van Brave en Wichers voor 13,50 per stuk, voor die prijs altijd leuk.

ja dat heb ik ook gezien bij editie NL zag er wel leuk uit met al die cometen maar geef mij die illigalen salute pot maar die ze er na af staken:D

gilpijlen zoals screaming girls of die 3traps fluitpijlen van wolff (eventueel met knal)
singleshots mortiertjes
flashing diamonds

en sterretjes!!!

- Rotjes
- Babypijltjes
- Flashing Demons/ flits dingen:D

leuk topic trouwens, soms lees je echt dingen waar je zelf echt helemaal niks aan vind:p

-Rotjes
-Fluitpijlen
-Kleine single shots (Thunderking etc.)
-Meterpakket
-Wondertollen (met en zonder knal)
-90 shots matjes
-en verder een hele zooi van die kleine fonteintjes, Happiness, Assorted fountain etc.

Mijn bestelling dit jaar :D

7x Kanonslag 200 stuks
2x Twister 40 in box + knal
2x Romeinsekaars 7 + 10 shots
2x Babyvuurpijl + fluit 100 in doos
1x Chinese Tolle Lola 5 in pak
3x Grondbloem 40 in doos
2xAsian Thunder Assortie 10 in doos

Kom ik de avond door? :D

2x kanonslag
2x normal thunderking
1x gillendekeukenmeid
1x blinq
1x babypijl fluit
1x romeinse kaars 20shot
1x knetterpijltjes
2x grondbloem 40st
12x aansteeklont 0.25cm
2x ratelband 111shot
1x super nitraat
1x pirat special

dats mijn must have! dan heb ik ook nog andere shit maar dats meer een hebbedingetje dan een must have xD

rotjes
babypijltjes met fluit
romeinse kaarsen
grondbloemen
single shots

dat moet ik gewoon elk jaar hebben :D

Back
Bovenaan