Airforce 1

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: VC538
Artikelnaam: Airforce 1
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 14,55 gram
Effectomschrijving: Spinners die met een groene staart de lucht in schieten. Box met 3 stuks.
Effect specificatie: Spin to air with green lights
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 72/3
Adviesprijs: € 4,99
Winkelprijs: € 4,50
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

VC538-Airforce-1-Black-Dragon-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet ze ook niet aantrekken maar filmen :bonk:
Maar nu dat ik het terug lees is mijn formulering wellicht iets te onduidelijk.

Heeft een van jullie ooit eens een video-opname gemaakt toen je de Airforce 1 van Magnum op een veilige afstand af stak? Ik vraag dit zodat ik kan beoordelen of de groene kleur, zoals omschreven in de omschrijving, goed en/of lang te zien is.

Als je gewoon zoekt naar 'Air Force One Vuurwerk' op YouTube dan zien ze er best goed uit ;). prima bak!

Voor die paar euro zou ik ze gewoon aanschaffen Pietje.. Heb je iets om naar uit te kijken en als het echt troep is dan heeft het weinig gekost. De voorpret is soms al genoeg toch?

Als je gewoon zoekt naar 'Air Force One Vuurwerk' op YouTube dan zien ze er best goed uit ;). prima bak!

Voor die paar euro zou ik ze gewoon aanschaffen Pietje.. Heb je iets om naar uit te kijken en als het echt troep is dan heeft het weinig gekost. De voorpret is soms al genoeg toch?
Ze zijn reeds besteld. Ik ben bezig met een groen projectje en wilde weten of deze dan goed genoeg zijn. En of ik er meer wilde.
Overigens als ik op YouTube “airforce one vuurwerk” zoek krijg ik alleen dat megablok van triplex te zien haha.

Ziet er prima uit, leuk stookvoer. Kijken of ik ze ergens tegenkom, dan gaan ze zeker mee.

Het zou aan de wind kunnen liggen, maar deze had er weinig zin in. Heb de andere twee uit het doosje bewaard. Zal eens kijken of ik er eentje met weinig wind kan testen.

Back
Bovenaan