Airbrush

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6613
Artikelnaam: Airbrush
Bruto Gewicht: 13.000 gram
Netto kruitgewicht: 1.824 gram
Aantal schoten: 133 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Een fascinerende sterrenspektakel met spinning tails en crackling tails die overgaan op mooie gekleurde boeketten. Het eind wordt afgesloten met een heftige finale!
Tijdsduur: 95 seconden
Tube diameter: 30mm
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: €129,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6613-Airbrush-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan aan mij liggen maar ik vind 'm eigenlijk een beetje saai. Finale is inderdaad wel weer lekker.

Deze had inderdaad een prima burst. Maar verder vond ik hem niet overtuigend. De uitwerkingen waren niet echt speciaal en het tempo lag vrij laag.

Deze box was mijn afsluiter van de avond. Een knallend einde was het zeker. Na het eerste schot knalde de box uit elkaar. Helaas moet ik hierdoor wel eem nieuwe jas kopen. Achja, het blijft mensenwerken.

De schoten die wel de lucht in gingen, hadden zeker een goede burst en brede effecten. Mocht je geen maandagochtend exemplaar hebben, dan is deze box zeker een aanrader!

Aangezien dit de omlabeling is van de Sky Surfer hierbij nog mijn ervaring met deze box:

Ik dacht; weinig bekend over deze compound laat ik 'm eens proberen.
door de vormgeving echter vergeten dat er ook waaiers in zaten, beetje dom, dus van de zijkant bekeken.
Wat een toffe bak is dit; dikke spinners, super felle tails en mega boeketten (vooral die groen-blauwe) en een dikke finale. Zeker ondergewaardeerd deze bak!
Zet de video even op de goede kwaliteit.

Tempo van deze compound is een beetje laag maar de finale maakt een hoop goed! En toffe spinners. Ik zou hem niet nog een keertje halen. Voor het geld heb je veel mooiere spullen.

Back
Bovenaan