Air Marshall

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 688
Artikelnaam: Air Marshall
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: 10 keer een salvo van 5 schoten .....
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 29,95

13447771_ec651c6d_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Een tien x 5 schots waaiercake voor 29,95 is een hele mooie prijs en de cake op zich valt mij zeker niet tegen. ik heb mindere waaier cakes voor duurder gezien.

Ik heb deze waaier gisteren toch nog even in tweevoud er bij besteld want ondanks dat er weinig reacties op dit artikel komen vind ik hem zeer vet en voor deze prijs heb ik echt geen andere waaier kunnen vinden, wat heet, voor de prijs van andere waaier cakes heb ik er nu twee die de lucht compleet vult met zijn 10 x 5 schoten :)

Toch grappig. Zo vaak de op de site zitten en nog steeds dingen over het hoofd zien. Ziet er inderdaad uit als een acceptabele waaiercake.

Heb er 3 gehaald bij Vuurwerland in cobi met 1 andere cake ( 2 halen 1 betalen actie ) en voor dit geld zo'n waaier cake :)
Deze komt er dit jaar weer in want hij was vol in de lucht en tijdsduur was lekker lang en hij liep lekker in het finale projectje ( alleen had ik hem verkeerd om gezet haha )

Het lijkt er op dat het tempo een stuk sneller is en de effecten minder zijn geworden tov de cakes die ik het afgelopen jaar heb gehad. In ieder geval kan hij mij nu niet overtuigen terwijl ik er vorig jaar helemaal lyrisch over was.

Dan proberen om er een te krijgen uit het productiejaar 2012:)

En die had ik gelukkig ook weer, in tweevoud zelfs. Dit blijft voor mij toch echt de waaiercake van dit moment, zeker omdat ik ze heb aangeschaft voor 15,00 per stuk.

Back
Bovenaan