Agenten doen vuurwerkvondst

R@lph

VWC lid
Den Haag - Agenten troffen in een schuurtje aan de Molenbrink in Den Haag zeventig kilo illegaal knal- en siervuurwerk aan.

Na een anonieme tip over illegaal vuurwerk deed de politie onderzoek in de Molenbrink in Den Haag. Agenten zagen door een kier van een houten uitbouw meerdere kartonnen dozen met opdruk 'made in China'. In de schuur troffen zij illegaal siervuurwerk, sierpotten en knalvuurwerk aan uit België en Italië. Het betrof zeventig kilo vuurwerk, dat is in beslag genomen. De bewoner, een 40-jarige Hagenaar, bekende direct dat het vuurwerk van hem was en dat hij het voor zijn zoontje had gekocht in België. De verdachte moet zich binnenkort verantwoorden voor de rechter.

Bron: www.politie.nl

Bijlagen

• vuurwerk-november-2012.jpg
    vuurwerk-november-2012.jpg
    46,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Zonde, dit soort vondsten vind ik altijd nog veel triester... Een echte liefhebber die dus binnenkort voor de rechter staat

Jip paar leuke rolletjes en pijltjes gekocht in belgie en dan wordt het zo door een tip van een onwetende van je af genomen.
Er lag ook italiaans spul... Zal me niets verbazen als het cobra's waren die ze vorrigjaar nog legaal verkochte in Belgie.
Arme kerel!

Vrij weinig maar toch illegaal. Risico van het vak zeggen sommige. Moet er zelf niks meer van hebben

En dan mag je je voor de rechter verantwoorden om een paar l.ullige regeltjes die verzonnen zijn door een stel idioten in dit achterlijke land waar je als crimineel behandeld wordt omdat je wat vuurwerk koopt over de grens.
Want zeg nou zelf. Vuurwerk dat in Belgie, tegenwoordig met CE-markering, wordt verkocht is net zo veilig als het vuurwerk je Nederland kan kopen de laatste paar dagen van het jaar. Lange leve de vrije handel in Europa.

krijg je door die paniekzaaiers in de media echt walgelijk.
Van die messier potjes verkopen ze hier ook in NL hoe krom is dat.:bonk:

Precies, de onwetende burger is helemaal bang gemaakt met berichten over levensgevaarlijke nitraatbommen en de bekende handgranaat vergelijkingen.
Dit is gewoon consumentenvuurwerk wat minstens zo veilig is als het Nederlandse vuurwerk.
Jammer dat een leuke jaarwisseling voor vader en zoon niet werd gegund.

dit kan iedereen overkomen die wat leuke dingen in bijvoorbeeld baarle gaat halen (bijvoorbeeld zodat je in november en in december vuurwerk koopt en dus je kosten verspreid).
erg jammer dit

ik heb dit vorig jaar ook gehad :(
3 katonnetjes weg het stond in de krant alsof het bijna een vracht wagen vol was.

een goede buur is niet altijd beter als een verre vriend !!
geloof me

Denk toch dat dat los staat van dit soort onbenulligheden :bonk:

Nee dit is gewoon burgertje pesten:frusty:
Als het nou zou gaan om grote hoeveel heden zelfmaak of echt gevaarlijk spul?
Dit is gewoon concumenten vuurwerk,heb je hard gewerkt voor je centen denk je nou voor mijn zoon en mezelf koop ik dit want het is gewoon veilig!
Komt er zown gladjakker aan die alles meeneemt en gewoon lekker zelf afsteekt.:rolleyes:
Kan me best indenken dat ze de volgende keer gewoon erop los gaan rammen.

Nee hier verdient de politie echt aanzin en respect mee.:bye:

Verschrikkelijk voor dit gezin... Ik wens ze veel sterkte, en moge de anonieme dader snel gepakt worden.

Back
Bovenaan