Afsluitertje van vuurwerkjaar 2012.

Dames en heren,

Het is alweer bijna 2013. Nog best knap, want die suffe maya's hadden voorspeld dat wij er al niet meer zouden zijn! Na het bewerken van wat beelden, het schrijven van twee columns, het plagen van de opperkakkerlak én het drinken van wat goudgele rakkers is het nu tijd om even te reflecteren op het jaar 2012.

Eens denken..

Nou ja, mijn privéleven gaat jullie niet bijster veel aan. Op vuurwerkvlak heb ik dan wel enkele mooie momenten meegemaakt. Ik ben eindelijk naar Fallas de Valencia geweest! Dat was al jaren een grote wens van mij en ik heb deze wens in vervulling kunnen laten gaan. En daarnaast heb ik bij toeval Pyronale 2012 in Berlijn mee mogen maken. Ook een bezoek aan Berlijn was een grote wens en dat heb ik nu kunnen combineren met veel vuurwerk. Geweldig!

Voor de rest is er, na de vele discussies op de fora tijdens het vuurwerkseizoen niet veel gebeurd. Het was wat dat betreft heerlijk relaxt en weinig stress.

Voor ik het vergeet, ik heb 2012 uiteraard feestelijk in geleid. Daar heb ik uiteraard beeldmateriaal van. Hier wil ik dit topic dan ook mee beeindigen. Een drietal films, geproduceerd de afgelopen dagen, van het inluiden van 2012. Ik zou zeggen geniet ervan. En tot in 2013 medeliefhebbers!

1 januari 2012: direct na 00:00 uur.

1 januari 2012: direct na 00:00 uur deel twee.

Compilatie beelden van 1 januari 2012 na 00:00 uur.

Adios amigo's & amiga's!
:bye:

Thanks voor het delen Juup!
Krijg er steeds meer zin in door je verhaal en sfeerbeelden.
Een heerlijk uiteinde toegewenst kerel!

Mooi dat jullie het verhaaltje kunnen waarderen. Tis nu eenmaal de tijd ervoor. Lekker ouwehoeren, lachen, pilsje erbij, filmpje. Het is de avond van 30 december! Whiiiieeeehoooooooooeeee!

Prachtig dit, mijn complimenten Jupilerfreak!! Krijg er zin in, en ik hoop dat we nog vele mooie filmpjes van 2012 2013 mogen bewonderen. Laat de traditie in ere blijven zullen we maar zeggen. FF on toic weer dit zijn mooie sfeerbeelden. Iedereen een super en vooral veilige jaarwisseling toegewenst...

Back
Bovenaan