Afreizen naar China

vuurpijl

VWC lid
Hallo iedereen!

Ik lees veel maar reageer weinig, daar komt vanaf nu verandering in!

Mijn vraag: ( en wellicht is dat natuurlijk een domme vraag :bonk:)Zijn er hier freaks die graag een keer naar China zouden willen afreizen, om het chinees nieuwjaar mee te maken?

Ik zelf heel graag, alleen heb ik natuurlijk niemand in mijn omgeving die mee wil, dus wellicht kunnen we in de toekomst met een leuk groepje freaks naar het vuurwerk Walhalla, om daar, met het chinees nieuwjaar, eens flink los te gaan:cool:!

Misschien dat we dus iets kunnen regelen? Hebben jullie daar zelf ideeën over, of lijkt het je een goed plan, laat je dan even horen!:thumbsup:

Heb je je al verdiept in wat het kost en wat je allemaal moet doen voordat je daar voet aan de grond zet.??

Ja, vaak genoeg een retourtje naar Beijing gezien voor 500 euro. Vervoer kost geen drol, eten ook niet. Visum slechts een paar tientjes. vergeet niet, wat je bespaart aan geld hier kun je uitgeven aan je reis. :)

Heb je je al verdiept in wat het kost en wat je allemaal moet doen voordat je daar voet aan de grond zet.??

Ik heb me nog niet echt verdiept in wat het moet kosten, ik ben eerst benieuwd of dat meerdere mensen het interessant vinden om hier eens naar te kijken:)

Back
Bovenaan