Action Pakket

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 976
Artikelnaam: Action Pakket
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: NNB
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

976.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

hey dat is wel heel lang geleden .
dat pakket werdt en de jaren tachtig eind negentig ook verkocht .
hoe duur dat pakket toen was weet ik niet , want ik was nog te klein om fatsoenlijk te kunnen lezen .
het klinkt miscien gek , maar ik ben wel razend benieuwt naar wat het anno 2011 gaat kosten .
want mischien valt de oude prijs via het museum nog wel te achter halen hoop ik :)
ik ben trouwens wel bang dat dit pakket kwa waarde wel een keer over de kop gaat door de komst van die euro van ons .
maar goed ik wacht wel af

Ja dat is zeker weten een oude bekende! En in mijn omgeving kostte ie 19,95. Gulden hè!
Wat ik er nu nog voor zou willen betalen? Acht Euro max. Wel lekker Old School,en daar zou ik hem zeker voor aanschaffen..

Laatst bewerkt:
O Yes, Yes, Yes.

Wat ontzettend geil dit!

Het maakt niet uit wat de kwaliteit van het vuurwerk is, als de verpakking exact zo blijft dan ga ik dit mooie stuk vuurwerk zeker halen!

deze ken ik ook nog wel ja, 1 van de eerste pakketjes die mn ouders kochten vroeger. Leuk dat dit nog bestaat.

Geniale labels! Alleen al kopen omdat het er zo mooi en nostalgisch uit ziet. Voor de prestaties hoef je het niet te doen, maar zelfs al zou ik er 2 kopen om er 1 te bewaren!

Ja dat is zeker weten een oude bekende! En in mijn omgeving kostte ie 19,95. Gulden hè!
Wat ik er nu nog voor zou willen betalen? Acht Euro max. Wel lekker Old School,en daar zou ik hem zeker voor aanschaffen..

8 euro max ?
dan zij hij grof weg berekend nog steeds 16 gulden gaan kosten denk ik
zoals ik al zij we wachten het af

De kans dat dit minder dan 20 euro kost (herinner u, alles waar een F voor stond is nu een € geworden + extra, is erg klein. Maar het pakket ziet er cool uit xD

Vroeger dit pakket ook gehad. Er zaten twee fluitfonteinen in met een kat als dirigent op de wikkel.:D

Back
Bovenaan