[Actieartikel] Geisha Orbital Moon Thunder

Artikelnummer: 8163 / 116
Artikelnaam: Orbital moon thunder
Bruto Gewicht: verdere info volgt ...kg
Netto Kruitgewicht: 1000 gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: verdere info volgt
Tube diameter: 16 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €99,99
Actiekrantprijs: €49,99

Bron:
https://www.tuinmanivuurwerk.nl/assortiment/vuurwerkmania/-Orbital-Moon-Thunder
8163 - ORBITAL MOON THUNDER 200'S.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Topic even verplaatst naar het winkellijn deel. Dit betreft een eigen box geproduceerd door mania, speciaal voor tuinmani.

Daarnaast even wat onzinnige posts weggehaald.

Dit betreft trouwens een winkellijn vanuit Vuurwerkmania, Tuinmani is een van de winkels die dit artikel zal verkopen.

Actie prijs is: € 49,99

Voor zoon prijs is het altijd leuk om in de vooravond zoon boxje neer te zetten!

Natuurlijk niet de grootste boeketten en tempo mag wel wat omhoog, maar om eens wat af te steken voor zn prijs is dat niet slecht

Product gekocht (Door foutje in hun systeem kon ik hem al voor de aanbiedingprijs kopen). Ik ben gewoon benieuwd wat dit product gaat doen, wat ik al eerder zei tempo mocht eigenlijk wel wat omhoog en boeketten zijn niet grootst. Toch wil ik hem gewoon proberen soms heb je dat :)

Is dit niet gewoon de Feuermeister-aanbieding (1 + 1 gratis) maar dan aan elkaar geplakt?
Ik zie 2 x dezelfde 100 schots compound achter elkaar, en die lijkt ook verdacht veel op de Feuermeister.
Zelfde totaalprijs; zelfde aantal schoten; zelfde hoeveelheid kruit.

En waarom zit ik hier eigenlijk in godsnaam naar te kijken?

Is dit niet gewoon de Feuermeister-aanbieding (1 + 1 gratis) maar dan aan elkaar geplakt?
Ik zie 2 x dezelfde 100 schots compound achter elkaar, en die lijkt ook verdacht veel op de Feuermeister.
Zelfde totaalprijs; zelfde aantal schoten; zelfde hoeveelheid kruit.

En waarom zit ik hier eigenlijk in godsnaam naar te kijken?

Aan beide filmpjes te zien kun je wel eens gelijk hebben. Beide met dat gebrabbel vooraan en ze beginnen hetzelfde. Scherp

Back
Bovenaan