Actie met Nieuw & beste Lesli producten 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede Avond

Via deze weg wil ik onze webwinkel extra voorverkoop voor liefhebbers
bekend maken 25% KORTING Lesli top 20+ afhaal in Almere, Elst & Grave

voorwaarden:
- Afhaal 28-12-13 tussen 8:00 T/M 10:00 uur
- minimaal leeftijd 16 jaar afhaal
- betaling moet binnen zijn anders is het geen bestelling
- actie t/m 1-12-13 !

op opruiming artikelen alleen afhaal Almere !

zie de website http://webshop.verkoopvuurwerk.nl/index.php?action=home&lang=NL

veel plezier het Verkoopvuurwerk team

Een aantal leuke producten - wel moet ik zeggen dat de website stikt van de spel- en taalfouten.
Een spellingchecker zou wonderen doen en komt de professionaliteit van de site ten goede denk ik.

spel fouten

spel fouten

Een aantal leuke producten - wel moet ik zeggen dat de website stikt van de spel- en taalfouten.
Een spellingchecker zou wonderen doen en komt de professionaliteit van de site ten goede denk ik.

Goede avond sorry voor de spel fouten deze zie ik niet ik ben worden blind (het ander woord weet ik niet hoe je schrijft !)
als je tips of aanmerking heb kan je deze naar mijn toe mailen en kan ik deze aanpassen!

we werken met een klein team dus niet altijd tijd om mijn werk na te kijken ik hoop dat het niet al te erg is de spel fouten ! de prijzen heb ik wel goed volgens mijn :wink:

met vriendelijke groet

Ruud Davids
direct mail adres [email protected]

Goede avond sorry voor de spel fouten deze zie ik niet ik ben worden blind (het ander woord weet ik niet hoe je schrijft !)
als je tips of aanmerking heb kan je deze naar mijn toe mailen en kan ik deze aanpassen!

we werken met een klein team dus niet altijd tijd om mijn werk na te kijken ik hoop dat het niet al te erg is de spel fouten ! de prijzen heb ik wel goed volgens mijn :wink:

met vriendelijke groet

Ruud Davids

Ik vind het wel meevallen met de spelfouten hoor.

Super dat jullie 25% korting op de producten van Lesli willen aanbieden! :D

Voor de mensen die in de buurt wonen zeker een aanrader om wat te halen! :wink:

met vriendelijke groet

Ruud Davids

Mooie actie, maar helaas niet voor mij weggelegd.

Ik wil wel adviseren indien je problemen met teksten hebt dit door een collega te laten invullen.
Indien je zelf natuurlijk de inhoud wil bepalen kun je altijd iemand dicteren.
Je wilt immers een professionele uitstraling hebben, althans dat zou ik wel wensen voor mijn bedrijf.

Voor de rest veel succes met de verkoop!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan