leo303
VWC lid
Is 10 euro meer haha knieperds
Inderdaad zeg...

En 120 voor 12 (!) dikke 19 shots is sowieso een meer dan prima prijs.
Prijs/kwaliteit durf ik wel te zeggen 1 van de beste van NL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is 10 euro meer haha knieperds
Voordat jullie volgend jaar ook/weer bij VuurwerkPerDoos gaan bestellen..
Het zou volgens de informatie op de website mogelijk zijn om te bestellen tot 1 december 23:00 uur (vanavond). Tijdens het plaatsen van mijn bestelling kwam ik erachter dat er alleen, voor mij, onmogelijke ophaaltijden gehanteerd werden.. namelijk 31 december tussen 06:00 en 08:00 's ochtends. Ik kom uit omstreken Amsterdam dus dat wordt wel erg vroeg voor oudjaarsdag, heb ook rekening te houden met mijn zoontje, wie natuurlijk ook enorm enthousiast is en graag mee rijdt.
Heb de heren gemaild met de vraag of er nog andere mogelijkheden waren, maar kreeg geen antwoord. Vervolgens verdwenen vandaag de prijzen van de producten van de website waardoor bestellen überhaupt niet meer mogelijk was, terwijl we nog binnen de vermelde besteltijden zitten.
Ik heb opnieuw een mail gestuurd met wat extra informatie waaruit bleek welke producten ik wilde bestellen. Ook deze mail is tot op heden niet beantwoord. Een aantal uur later verschenen er plotseling weer prijzen op de website, maar dit keer waren de kortingen verdwenen, en de prijzen verhoogd. Vanaf dat moment was de gehele reden om bij VuurwerkPerDoos te bestellen natuurlijk verdwenen.
De afgelopen weken heb ik, zoals waarschijnlijk veel van jullie, veel verschillende website bezocht om het mooiste vuurwerk zo goedkoop mogelijk te kunnen bestellen. Ik heb een overzichtje gemaakt waarin ik een groot aantal van de producten bij VuurwerkPerDoos dacht te kunnen bestellen. Flink teleurgesteld zal ik nu dus opzoek moeten naar andere verkopers.
Conclusie: De klantenservice van VuurwerkPerDoos is ongelooflijk slecht (lijkt niet eens te bestaan), en je kunt niet uitgaan van de informatie die ze wel communiceren. Als ik kijk naar de manier waarop de website vandaag steeds veranderde, begrijp ik van geen kant wat er allemaal mis gaat op de achtergrond.
Hopelijk hebben jullie betere ervaringen. Ik hoor ook graag van VuurwerkPerDoos wat hier allemaal mis gegaan is, wellicht kunnen we het dan beter plaatsen.
Dat heeft te maken met het afwachten van acties van andere aanbieders en natuurlijk loon, wat ik vlak voor het einde van de maand krijgniet zo heel gek.
vol = vol qua tijden.
de datum waarop je wou bestellen is wel heel erg laat hoor.
site was al 2 maanden online.
maar snap natuurlijk jou verhaal en het is erg vervelend!
Stuur even een priveberichtje naar Reva op dit forum, dan krijg je (bijna) ongetwijfeld een respons. Hij is (een van) de man(nen) achter Vuurwerkperdoos. Ik durf je niet te zeggen of er nog wat te regelen is, maar ze zijn heel schappelijk en behulpzaam. Je kan ook even op Facebook een berichtje naar Valk Vuurwerk sturen...![]()
Dat heeft te maken met het afwachten van acties van andere aanbieders en natuurlijk loon, wat ik vlak voor het einde van de maand krijg![]()