[AC20-49-1] Green Thunder 49sh

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: AC20-49-1
Artikelnaam: Green Thunder
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 392 gram
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: Green strobe mines to blue tails to titanium Salutes. Shot in increasing speed, with final salvo.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 2/1 (1.4G met kooi)
Tijdsduur: Ca. 24 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €20,95
21._green_thunder_49sh.jpg

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Salutes blijken niet erg hard te zijn zeggen mensen op YouTube die dit bakje hebben gehad. Erg jammer want de mines en tail zijn goed uitgevoerd.

Zeker jammer, enerzijds had ik meer van Funke import verwacht, anderzijds is afkeur ook niet leuk.
Hoewel ze het dan altijd nog in Polen kunnen verkopen.

Zeker jammer, enerzijds had ik meer van Funke import verwacht, anderzijds is afkeur ook niet leuk.
Hoewel ze het dan altijd nog in Polen kunnen verkopen.

Nee een afgekeurd artikel is voor heel Europa afgekeurd dus dat mag dan daar ook niet verkocht worden.

Ik heb geen idee waarom de prestaties van Funke salute producten zo slecht zijn sinds 2 jaar, ik heb een idee dat het komt door de fabriek switch toen. En ik moet ook zeggen dat alleen de 30mm doorlont boxen van Funke voor de Duitse / Belgische markt een bovengemiddelde burst hebben. De losse cakes en de Argento producten hebben gewoon een goede 'Nederlandse burst'. En de salute cakes / singleshots blijken dan weer matig te zijn.

Nee een afgekeurd artikel is voor heel Europa afgekeurd dus dat mag dan daar ook niet verkocht worden.

Ik heb geen idee waarom de prestaties van Funke salute producten zo slecht zijn sinds 2 jaar, ik heb een idee dat het komt door de fabriek switch toen. En ik moet ook zeggen dat alleen de 30mm doorlont boxen van Funke voor de Duitse / Belgische markt een bovengemiddelde burst hebben. De losse cakes en de Argento producten hebben gewoon een goede 'Nederlandse burst'. En de salute cakes / singleshots blijken dan weer matig te zijn.

Oja, dat is waar ook. Afkeur op decibellen binnen F2, en dan geen reclassificering naar F3 mogelijk kunnen maken. Dat is wel heel azijnzeikerig.

Mooi onderscheidend ding met die groene mines! Flink tempo; zelfs iets korter dan de 25sh color thunder. Met dezelfde knal in de hele lijn als de Red, zie ik hier wel een toppertje in.

Back
Bovenaan