Aanvultijden

RenzoS

VWC lid
Hallo leden!
Heeft iemand enig idee tegen welke tijdstippen het vuurwerk bijgevuld wordt?
Bij voorkeur bij de Aldi Süd, maar andere winkels mogen uiteraard ook!
Alvast bedankt!

Ik denk dat de vraag nog niet eens zo gek is.. in de kaufland in goch kregen ze de bloody mary pas de volgende dag weer en ik was daar rond een uur of 2

Denk even na.. het wordt aangevuld wanneer het bijna op is. Er zijn geen vaste tijden.

Uiteraard wordt het aangevuld als het op is, maar heb gehoord dat dit er op vaste tijdstippen een nieuwe vrachtwagen aankomt, en het lijkt me dat ze niet naar het koeriersbedrijf bellen als het op is, ik ga er vanuit dat dit op schema gaat :-)

Ja, maar hier is natuurlijk niets over te zeggen/speculeren (verschillen per filiaal etc.)

Daarbij zou ik Duits vuurwerk met de huidige freakacties ook nog erg afraden. Het aantal goede items in op een hand te tellen en de 500-grammers zijn meestal ook nog enorm traag...

Dat is voor mij ook een punt, ik ga in de middag, ik ben zeker een echte pyro maar vind t toch te gek worden om rond 04:00 te vertrekken.

Ja, maar hier is natuurlijk niets over te zeggen/speculeren (verschillen per filiaal etc.)

Daarbij zou ik Duits vuurwerk met de huidige freakacties ook nog erg afraden. Het aantal goede items in op een hand te tellen en de 500-grammers zijn meestal ook nog enorm traag...

De snelheid van de cakes vind ik inderdaad ook tegenvallen, maar mijn vader wil daar graag een winkel bezoeken, en als we dat kunnen plannen op de 29e of 30e pak ik toch even wat klein spul mee :P

Hoe dieper je DLD in gaat, hoe minder snel iets is uitverkocht. De gekke Nederlanders houden zich meestal op aan de grens zelf. Verder was je niet duidelijk met je vraag. Bijvullen betekent toch echt iets anders dan bevoorraden. ;)

Om 10 minuten over 9 en geen minuut later ... Grapje dit verschilt per winkel maar idd rij wat verder scheelt je een hoop irritatie :bye:

Als je op tijd bent hebt je vaak mazzel. Zorg dat je als 1e in de rij bent en je hebt altijd keus.

Als het op is vullen ze het bij.
In de Lidl bij mn vaste afhaal plaats waren de schappen vrij leeg vanwege de drukte.
Vrij snel kwam er een medewerker aan om alles weer bij te vullen.
Geduld is een schone zaak in dezen denk ik...

De " normale Nederlander " die dus niks met vuurwerk heeft en ook niet meer dan circa 50euro uitgeeft vind je nog geen 5min over de grens of het eerste dorpje waar vuurwerk te krijgen is kom je ze tegen:p

Mijn menig rij gewoon ff 2 dorpen verder, vrijwel in elke grensstreek zit tussen elk dorpje nog geen 10min dus zou gewoon ff verder rijden en dan heb ie geen drukte of rijen of bestel formulieren die je moet gebruiken. En over het bijvullen bij de lidl en de Aldi vullen ze bij als het op is of er nog maar een paar dingen in het schap te vinden zijn;) bij bouwmarkten kan het nog wel eens wat langer duren qua bijvullen, maar daar zie je over het algemeen weinig Nederlanders die als een stel kinderen lopen te graaien of hun leven er vanaf hangt:p

In Emmerich staat volgens mij altijd een vrachtwagen om bij te vullen.De rij mensen lijkt wel lang, maar je bent toch altijd redelijk snel aan de beurt.

Back
Bovenaan