Aanval met vuurpijl

moontan

VWC lid
Aanval met vuurpijl

ROMFORD - Een vierjarige jongen ligt zeer zwaar gewond in het ziekenhuis nadat hij werd getroffen door een vuurpijl.

De vuurpijl, van het soort dat op schepen in nood wordt gebruikt, trof de jongen die met zijn ouders vlakbij zijn huis wandelde. Het gezin was op weg naar een kinderverjaardag. Het projectiel miste op een haar na zijn tweejarige zusje.

Volgens de politie is het gezin doelbewust aangevallen. Dit soort vuurwerk kan een hoogte bereiken van zo'n 250 meter als het verticaal wordt afgestoken. Het zou echter van geringe afstand horizontaal zijn afgestoken, aldus de politie, die uitgaat van opzet.

De toestand van de jongen nog kritiek.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5335874/__Aanval_met_vuurpijl__.html

de aanstichter hiervan mogen ze van mij opknopen...

zelfs al ging het per ongeluk, dit is gewoon niet nadenken....

Wat erg niet normaal zulke mensen moet je gewoon oppakken,en een dikke straf geven !! Dan spoor je toch niet als je dat doet! Die 4 jarig jongen zou wel een dikke trauma eraan over houden !!

Idd, ongelooflijk dom volk dit zeg. Ik vind ook dat dit spul gewoon op schepen hoort te blijven. Het is geen vuurwerk! Als zo'n ding inderdaad 250 m hoog gaat kun je wel nagaan wat voor projectiel dat wordt als je hem horizontaal schiet.
Zit btw een houdbaarheid op die dingen. Kreeg ze eens aangeboden, 2 jaar over de datum.......

Wat een idiote actie dit! :frusty:
Veel mensen onderschatten het gevaar van dit soort "legale" spul helaas, vorig jaar was er bij een voetbalwedstrijd toch ook iemand om het leven gekomen omdat er met een lichtsignaal op het slachtoffer geschoten werd?

Er zit echt een behoorlijke kracht achter dit soort dingen in ieder geval, pas hiermee op!

De idioot die dit geflikt heeft mogen ze van mij ergens in de noordzee dumpen!

Dit vind ik echt ronduit schandalig. Het zal je kind maar wezen, rustig ben je aan het wandelen met je kinderen, en dan schiet er op eens een vuurpijl tegen je zoontje... Ik vind het echt een triest actie. Mensen die dit doen moeten ze maar hangen aan de hoogste boom die er is.. pfff.. :mad:

Tegenwoordig is normaal doen een heel moeilijk begrip volgens mij > zijn meer mensen mee eens denk ik. Het is niet moeilijk, maar probeer dat maar eens uit te leggen. Zulk soort mensen zijn echt gestoord. Altijd zijn het de onschuldige wezentjes die ze moeten treffen. Ik zou zeggen: schiet bij de dader zelf een vuurpijl tegen zijn harses.

Back
Bovenaan