Luman
VWC lid
Mijn bedoeling is dus om een interview te gaan houden met eventueel een wijkagent van de omgeving Steenbergen, om te kijken hoe het nou staat gesteld met de kennis over vuurwerk van politie korpsen.
Om het verhaal niet te lang te maken volgt hier de brief die ik heb verstuurd:
Om het verhaal niet te lang te maken volgt hier de brief die ik heb verstuurd:
Hallo gemeente Steenbergen,
De feestdagen komen er weer aan, en daar hoort Oudjaars dag natuurlijk ook bij.
Nu is er elk jaar veel aandacht voor Vuurwerk in de media en het betreurt ons (als vuurwerk liefhebbers) dat dat meestal negatief is.
Maar wat we het nog het ergste vinden is dat de agenten die dan commentaar geven, meestal niet veel weten over wat ze praten.
Zo zeggen ze bijvoorbeeld dat mortieren zwaar illegaal zijn in Nederland, terwijl een mortier niets meer is dan een buis.
Nu is het mijn vraag of ik (eventueel via mail als het om redenen niet persoonlijk kan) een interview zou kunnen aangaan met een wijkagent van Steenbergen.
Ik zal ervoor zorgen dat het semi-professioneel word gefilmd, en dat het gepubliceerd zal worden op verschillende forums waaronder Vuurwerk-crew, AVP etc.
U heeft hier te maken met een serieus vuurwerk liefhebber, dus mijn niveau qua vuurwerk kennis is zeker boven gemiddeld.
Het is absoluut niet de bedoeling om de politie in een slecht daglicht te zetten, maar het is mijn bedoeling om te kijken hoe het nou echt staat gesteld met de kennis over vuurwerk bij de politie korpsen.
Graag een reactie terug met eventueel een afspraak.
Mvg, Willem Otto
Een fanatiek vuurwerkfreak.