Aanhoudingen voor 'grap' met vuurwerk

Gygabyte

VWC lid
VLISSINGEN - Door de politie zijn dinsdagmorgen drie Vlissingers in de leeftijd van 23- tot 32 jaar aangehouden.

Omstreeks 11.00 uur was bij de politie een melding binnengekomen dat er schoten waren gehoord bij een woning aan de Verdilaan. Agenten in kogelvrije vesten gingen daarop ter plaatse en omsingelden de woning. Op het moment dat drie mannen de woning verlieten, werden zij op straat aangehouden en overgebracht naar het politiebureau, Uit de verhoren bleek het om een uit de hand gelopen grap te gaan en dat ze voor de lol vuurwerk hadden afgestoken. Meerdere buurtbewoners dachten echter dat er werd geschoten en belden de politie. In de woning werd verder nog een kleine hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen en enkele tientallen grammen softdrugs. Dit is in beslaggenomen. Door de politie is proces-verbaal opgemaakt waarna de drie mannen weer in vrijheid zijn gesteld.

http://www.pzc.nl/regio/walcheren/5787192/Aanhoudingen-voor-grap-met-vuurwerk.ece

Beetje raar ja...

Ik heb het ook gelezen in de PZC. (Die krant hebbenw e namelijk hierzo:))

Maarja, ik snap de politie wel, het kan ook gewoon dat er geschoten wordt...

Beetje jammer trouwens, nu al vuurwerk afsteken. Het lijkt wel ieder jaar eerder. Hierzo zijn ze laatste tijd ook steeds bezig...

:bye:

haha, mooi verhaal vind ik :P
@ Ilvan, wat is er jammer aan vuurwerk afsteken in november?

Zo krijgen mensen steeds meer een hekel aan vuurwerk omdat het steeds eerder begint. We moeten wel in ons achterhoofd halen dat niet ieder van vuurwerk houd. En dat je niet alleen op de wereld bent!!

Logisch dat de politie ze aanhoud en volledig terecht. Nu vuurwerk afsteken in een huis, hoe dom kan je zijn:S Mensen zijn alsmaar banger voor de wereld, waardoor zelfs mijn click clack geluidje klinkt als een pistool. Het is gewoon de nutteloosheid van emoties die de mensheid met zich meedraagt.

Aan de andere kant, ja, ik word er doodziek van. Vuurwerk is iets leuk en verdient niet zo'n slecht imago te hebben:@

Back
Bovenaan