Aan te raden hotels / appartementen

200mm

Banned
Avond,

Voor aankomende editie van fallas zoek ik een appartement of hotel.

We gaan met 2 man, we willen niet te ver van het mascleta plein en de avond shows af zitten. Het liefst alles op loopafstand. Verder willen we dicht bij een vuurwerkwinkel zitten. Een balkon om effe lekker te hangen en wat te drinken na de avond show lijkt me ook wel wat. Mischien weet iemand zelfs een appartement of hotel met uitkijk op de avondshows, zou heel veel gewacht en geduw en trek besparen ?!

Dit alles natuurlijk zo goedkoop mogelijk :bonk: :D

Groeten,

200mm

Dat wat jij zoekt is niet/nauwlijks te vinden en nu al helemaal of je wil de hoofdprijs moeten betalen. Je kunt beter opzoek naar een hotel of appartement net buiten het centrum dat op 20+ min lopen afstand van het plein ligt. En zelfs daar moet je rekenen op 50/75 euro de man per nacht! als je daar uberhoud nu nog iets kunt krijgen je bent echt heel erg laat!

Wij slapen de laatste paar jaren in "40 flats".
Is een perfecte locatie maar zit al lang vol. Je kunt inderdaad het beste buiten het centrum gaan zoeken, daar is misschien nog plek...
Niet te kritisch zijn: als je wat vind zal ik meteen boeken als ik jou was.

Succes!
Het zal niet meevallen om wat te vinden.
Volgende keer kun je beter eind augustus al boeken...

Ik zit met hetzelfde 'probleem', heb ook nog niks geregeld.
Maar ik heb wel wat minder eisen dan TS :wink:
Zo mooi als 200mm het schetst ga je het toch niet vinden, in elk geval niet betaalbaar. De (goede) centrale hotels die nu nog kamers aanbieden, gaan vanaf zo'n 150€ per nacht voor een 2 persoons kamer. Dat wordt dus of diep in de buidel tasten, of met minder luxe / grotere afstand genoegen nemen. Ik ga denk ik voor de minder luxe variant, net zoals vorig jaar. Al met al prima bevallen.

Die avondshows zijn trouwens dermate centraal dat je echt niet vol in de drukte hoeft te staan hoor. Het schietveld ligt in de rivierbedding, en je hebt overal rondom prima zicht. Is trouwens ook veel gezelliger daar beneden :wink:

Hey,

Dat het niks mag kosten was met een knipoog.

ik begrijp dat ik laat ben en niet voor een appel en een ei centraal gelegen in de stad kan slapen. ik ben bereid om best wat meer te betalen voor een goed hotel in het stadcentrum.

het liefst een appartement,

gr

200mm

ik ga altijd naar het purple nest hotel. Dit is een hostel maar wel brand schoon en super centraal gelegen.en dat voor nog geen 200 euro

200mm,

www.booking.com
Plaats intypen en de dagen dat je er wil doorbrengen. Hotel tussen het Playa Ayuntamiento en de Turia bedding bij metro station Alameda zijn het best, maar ook vaak het duurste.
Husa Dimar ligt op een goede plek b.v. als budget je iets minder uitmaakt.
Vorig jaar zaten we nog in het Hilton voor een spotprijs, maar dit jaar heb ik niet op tijd geboekt. Het Hilton is wel een goed hotel trouwens! Zelfs de mini-bar halen ze helemaal leeg als je dat wil, zodat je deze als koelkast kunt gebruiken!
Ontbijt of zwembad zijn wel poepieduur!
Dit jaar zitten we in het NH centre. Ligt redelijk centraal, heeft goede beoordelingen, en is niet al te gek duur.
Ontbijten doe je echt niet in het hotel trouwens! Op straat is dat veel beter en leuker, en kan het later!. Je moet tenslotte ook nog geld overhouden voor vuurwerk toch?

Helaas, hun zitten volgeboekt...

gr

200mm

hello

Inmiddels wat weten te vinden,

100 meter van het mascleta plein, kilometertje van de avondshow...

perfect!

gr
200mm

Voor degenen die wat meer van rust houden: aan het strand bij de haven zijn goeie hotels. je bent met 5 minuten met tram/metro in het centrum. En vollop stook ruimte :p

Back
Bovenaan