[9107] TSI 16sh [Ass.]

Artikelnummer: 9107
Artikelnaam: TSI
Netto Kruitgewicht: circa 360
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving:
Serie van zes verschillende 16 schots cakes met een brede variatie aan effecten!

Zien er zeker dik uit! Zijn prima vervangers voor de Jaw Breaker en de Hydra cakes. Lekker vol en een dikke burst.

Zien er goed uit hoor! Stookmaat had die GTO en een ander de TURBO serie, ook allemaal prima hoewel minder dik als deze.

Als ik zo de straatfilmpjes zie en dat voor de aanbiedingsprijs, dan is dat zeker een goeie deal. Leuk stookvoer voor in de avond. Komen ook aardige klappen vanaf denk ik.

Weet niet of het inmiddels een nieuwe batch is die wordt uitgeleverd, maar de oude filmpjes zien er in ieder geval prima uit.

Wat ik begreep een nieuwe batch en volgens de verkoper bij zena is deze batch nog mooier/beter. Helaas wel ruim een onsje minder kruit, eerdere batches 360 gram en nu 234. Ben erg benieuwd naar deze set, met de huidige promotie kan je ze naar mijn mening niet laten liggen.

Laatst bewerkt:
Volgens de jongen achter de kassa bij zena zijn ze beter als vorig jaar, met de geldende aanbieding kan je de gok wel wagen.

Bij Zena is ieder jaar alles beter, aldus de mannen in Baarle. :angel:

Ik heb vorig jaar bij Loots 2 TSI cakes gekocht met exact hetzelfde aantal kruitgewicht als deze van Zena nu. :rolleyes: (lastig te oordelen door de wind, mijn ervaring afgelopen jaarwisseling en deze filmpjes, maar ze waren prima voor het geld)

Back
Bovenaan