[9101] GTI 25sh [Ass.]

Plintje

VWC lid
Artikelnummer: 9101
Artikelnaam: GTI 25sh [Ass.]
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 183,75 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: GTI 1: Brocade tail to brocade crown with blue pearls, gold tail to silver willow with white strobe, brocade tail to brocade crown with red strobe, gold tail to silver willow with red strobe, red tail to brocade crown with green strobe
GTI 2: Green tail to purple and green pearls with white strobe, green tail to gold wave willow with green strobe, green tail to purple pearls with gold strobe, green tail to yellow and green pearls with white strobe, green tail to silver willow with red strobe
GTI 3: Red tail to blue pearls with gold strobe, red tail to gold wave coconut with gold strobe
GTI 4: Gold tail to gold wave coconut with green strobe
GTI 5: Green tail to red and green pearls with time rain, red tail to purple and green coconut with white strobe, silver tail to chrysanthemum
GTI 6: Green tail to purple coconut with time rain, green tail to red and green pearls with time rain, red tail to purple coconut with time rain, red tail to yellow coconut with time rain, red tail to green peony with time rain

Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €15,00

Ik zag dit assortiment nog niet op het forum staan dus heb even een topic aangemaakt. Deze set heb ik afgelopen jaarwisseling geschoten. En ik moet zeggen dat het niet tegen viel. Het was voor het eerst dat ik echt een pyromould setje schoot. De boeketgrootte was prima te noemen, hij schoot alleen net even een meter of 5 te hoog voor het mooie. Voor de prijs van 15,- euro per cake zijn er betere sets te krijgen maar aangezien ik deze cadeau kreeg kon ik hem natuurlijk niet afslaan :D.

Onderstaand een straatfilmpje. Geschoten in de volgorde 5 - 6 - 3 - 2 - 1 - 4. Het setje is duidelijk niet gemaakt om door te lonten, want het was een flinke puzzel om er een blokje van te maken in de volgorde die ik voor ogen had. Daardoor zit er her en der ook een wat langere pauze, maar dat was niet anders.

Maat toevallig enig idee hoeveel MM? Wil aankomende week naar belgie gaan. Deze zijn 2 cakes voor 14€, is een goedkoop setje.

Back
Bovenaan