9-12-11 Capelle aan den ijssel.

myrte

VWC lid
Vanwege een nieuwe winkel in Capelle aan den ijssel Kanonslag genaamd een vuurwerk show.

Start 20.30
Merken: Cafferata.

Hierbij zijn gratis oliebollen en poffertjes.

Adres:

Hoofdweg 18
Capelle aan den ijssel
Op het terrein van de zuiderster.

Iemand enig idee of deze demo vanavond nog doorgaat in verband met de weersomstandigheden ?

Ik zou niet weten waarom het niet door zou gaan. De wind is nu nog prominent aanwezig maar neemt gaandeweg de dag langzaam verder af. Uiteindelijk blijft er een 4-5bft van over ten tijde van de demo. Verder is er nog een enkele bui mogelijk en is het wat aan de frisse kant. Lijken me gewoon goede condities om het eea het luchtruim in te schieten. :bye:

Verdomme. Zorg je er nou gewoon voor dat ik niet met mijn grote teen hoef te gaan zitten spelen uit verveling?

Je bent een held!

Aanwezig, mits bereikbaar voor mij.

Ik zal eens kijken of ik er ook bij kan zijn. Is hemelsbreed nog geen kilometer dus dat moet te doen zijn...nu even kijken of ik van de vrouw weg mag vanavond :wink: :rolleyes:.

Hahaha. Liep ik naar de bushalte, kijk ik op die paal met tijden, zie ik staan dat de bus nog maar één keer per uur rijdt. En op dat moment was hij net vijf minuten eerder langs geweest...

Gelukkig ben ik door Pigi en zijn moeder afgezet bij het station, want nog even een half uur lopen na die ijsregenbui had erg onprettig geweest.

Er hing een leuke sfeer rondom deze demo en weer leuk een aantal bekende liefhebbers gesproken. Cafferata heeft op zich best mooi spul. Daar betaal je dan wel voor, maar het is goed uitgewerkt vuurwerk op zich. Myrte zei nog van te veel crackling, dat was soms wel zo, maar het betrof dan wel goed uitgewerkte crackling.

Zoals je op het filmpje van Sisser ziet, konden we lekker dichtbij staan. Meter of 15, 20. Zo krijg je dus echt goed mee wat je in de straat mag verwachten van het vuurwerk.

Ten slotte kan ik vermelden dat ik op e terugreis al lekker veel kerstlichtjes heb zien hangen. Er waren echt mooie stukjes bij. Het mooiste vond ik een brug, waarbij de reling verlicht was. En op de zijkant van de brug hingen verliche sterren. Dat vond ik echt een mooi gezicht!

Kortom, ik heb een hele leuke avond gehad na een week beunen voor de studie :D

Haha die Sisser gewoon in de pis regen door filmen!
Hulde!

was weer gezellig jongens helaas van de regen.

Ben er niet bij geweest. Erg jammer dat precies op het moment van de demo enkele buien in de omgeving actief waren...
Mooie filmpje trouwens!

Leuke demo met gratis oliebollen en poffertjes.
Ik had nog niet zoveel van cafferata vuurwerk gezien, moet zeggen dat vooral de showtime cakes er erg goed uitzagen.
De knalcake in de finale is de cyclone thunderking (showtime), die ik zelf erg goed vond (er worden er 4 afgestoken dacht ik).
Hierbij mijn filmpje van de finale. Ik ben op dit moment bezig met het maken van de rest van de filmpjes, die komen in de loop van de dag online.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan