Hahaha. Liep ik naar de bushalte, kijk ik op die paal met tijden, zie ik staan dat de bus nog maar één keer per uur rijdt. En op dat moment was hij net vijf minuten eerder langs geweest...
Gelukkig ben ik door Pigi en zijn moeder afgezet bij het station, want nog even een half uur lopen na die ijsregenbui had erg onprettig geweest.
Er hing een leuke sfeer rondom deze demo en weer leuk een aantal bekende liefhebbers gesproken. Cafferata heeft op zich best mooi spul. Daar betaal je dan wel voor, maar het is goed uitgewerkt vuurwerk op zich. Myrte zei nog van te veel crackling, dat was soms wel zo, maar het betrof dan wel goed uitgewerkte crackling.
Zoals je op het filmpje van Sisser ziet, konden we lekker dichtbij staan. Meter of 15, 20. Zo krijg je dus echt goed mee wat je in de straat mag verwachten van het vuurwerk.
Ten slotte kan ik vermelden dat ik op e terugreis al lekker veel kerstlichtjes heb zien hangen. Er waren echt mooie stukjes bij. Het mooiste vond ik een brug, waarbij de reling verlicht was. En op de zijkant van de brug hingen verliche sterren. Dat vond ik echt een mooi gezicht!
Kortom, ik heb een hele leuke avond gehad na een week beunen voor de studie