[8409] Sunda Clouded Leopard 120sh

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 8409
Artikelnaam: Sunda Clouded Leopard
Netto Kruitgewicht: 1908 gram
Aantal Schoten: 120 schoten
Effectomschrijving: 120 schots cakebox met dikke mines, tails en een lucht vol gouden effecten! Must have!
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: €160,-
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

8409_SUNDA_CLOUDED_LEOPARD-kopie.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb deze bak meegenomen. Ziet er vooral de laatste 2 cakes echt funke kwaliteit uit. Zoals ik zag op een straat filmpje.

Heb deze bak meegenomen. Ziet er vooral de laatste 2 cakes echt funke kwaliteit uit. Zoals ik zag op een straat filmpje.

straatfilmpje? deze is net nieuw op de markt... ik kan verder ook geen andere filmpjes vinden op Youtube... heb je wellicht een linkje?

LVT heeft daar net een filmpje van gedeelt in een ander topic maar weer verwijderd omdat die hier hoort. Er is een straatfilmpje van in nederland (werkelijke productie)

EDIT: ik kan dat filmpje dus niet meer vinden XD en het was niet van LVT zelf.

ah ok. ik ben erg benieuwd naar de daadwerkelijke productie. thanx voor de info

Jaa Gijs laat eerst zien hoe je hem doorlont en daarna steken ze hem ergens af. ga er vanuit dat dit werkelijke productie is.

let op deze is wel 25mm 120sh en 2000gr

Dankjewel die zocht ik! Ik had nog op het kanaal van zb gekeken omdat ik meende dat hij hem had geupload. Echter als ik nu tussen zijn video's ga kijken zie ik deze er niet bij staan? Iemand enig idee hoe dat kan?

Dankjewel die zocht ik! Ik had nog op het kanaal van zb gekeken omdat ik meende dat hij hem had geupload. Echter als ik nu tussen zijn video's ga kijken zie ik deze er niet bij staan? Iemand enig idee hoe dat kan?

Had deze toevallig opgeslagen. Zie hem er idd ook niet meer tussen staan.

Het heeft weinig zin om de bruto prijs van deze bak te vergelijken met de freak prijzen. De gemiddelde bak van EVO is nog duurder.
Niemand betaald voor deze bak €160,-

Back
Bovenaan