800kg vuurwerk in Rotterdam gevonden

Mag ik kwaad worden op dit soort dingen!
Ja het is ***lig als je zoiets overkomt.
Ik weet dat het niet mag, maar er mag zoveeel niet in dit land!
Laat een ander GVD toch genieten van zoiets.
Vroeger ging je naar zo'n iemand toe om met zo'n iemand te praten, maar tegenwoordig kan dat niet meer, maar moet men zonodig iemand maar verraden.
Het wordt zo langzamerhand een grote verraderscultuur.
Vandaar!

Zo onvriendelijk ben ik echt niet, maar ik kan wel heel boos worden op dat soort gasten.

beetje onzin gaan praten en dan?de kliklijn is niet voor niets zo populair tegenwoordig heb je zo een mes in je rug en daarom is de kliklijn in het leven geroepen.de lijn word nu ook gebruikt om te pesten en dat is niet leuk ,zeg maar iemand die altijd tegen vuurwerk was bv oud vrouwtje belt nu ook als het buurt jongetje 3 nitraten op zolder heeft liggen das naar mijn mening een k...tstreek.maar als het gaat om iemand die 800 kilo vuurwerk 3hoog achter heeft opgeslagen waar jij naast woont vind ik geweldig.vergeet niet dat dat gevaarlijk is.ik ben niet tegen vuurwerk ook niet illegaal maar als het maar opgeslagen ligt in een schuur(weiland boer)bedrijventerrein etc maar niet in een woonwijk

beetje onzin gaan praten en dan?de kliklijn is niet voor niets zo populair tegenwoordig heb je zo een mes in je rug en daarom is de kliklijn in het leven geroepen.de lijn word nu ook gebruikt om te pesten en dat is niet leuk ,zeg maar iemand die altijd tegen vuurwerk was bv oud vrouwtje belt nu ook als het buurt jongetje 3 nitraten op zolder heeft liggen das naar mijn mening een k...tstreek.maar als het gaat om iemand die 800 kilo vuurwerk 3hoog achter heeft opgeslagen waar jij naast woont vind ik geweldig.vergeet niet dat dat gevaarlijk is.ik ben niet tegen vuurwerk ook niet illegaal maar als het maar opgeslagen ligt in een schuur(weiland boer)bedrijventerrein etc maar niet in een woonwijk

Ik praat geen onzin!
Ik vind wat jij noemt over een mes in de rug wel even heel iets anders dan waar het hier over gaat.
Maar ik vind de straffen die je voor zoiets krijgt in geen verhouding staat met andere misdrijven en dan bedoel ik "echte" misdrijven zoals moord en kindermisbruik bijv.
Blijkbaar kan je hier in ons land beter iemand dood maken dan handelen in vuurwerk.
En dat heet recht in ons land, althans zo heet dat officieëel.
Nou het rechtssysteem in ons land is zo krom als een hoepel, lees het topic over die jongen van 19 die 2 overvallers neerstak.

Arjan Uitman had nog snel en paar doosjes van Bonfire meegenomen.
Inderdaad zo legaal als maar kan.

Neuh, deze foto is van paar jaar terug toen een chauffeur aan de kant werd gezet voor een controle ergens in de verkoopdagen.. Ze gebruiken deze foto te pas en te onpas zie ik al.. zoals je ziet ligt dat busje niet heel erg vol dus zo erg was het ook allemaal weer niet :wink:

Back
Bovenaan