60 jarige man gooit met vuurwerk

moontan

VWC lid
Man gooit met vuurwerk
donderdag 18 september 2008 | 00:00 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 18 september 2008 | 08:05

OOSTERHOUT - De chauffeur van een vrachtwagen schrok dinsdagavond hevig toen hij vlakbij zijn combinatie een harde knal hoorde.

De man was rond 21.00 uur gestopt op parkeerplaats Galgeveld langs de A27. De oplegger was gevuld met zeer brandbare vloeistof. Het bleek dat een 60-jarige beschonken Bredanaar vuurwerk afstak bij de truck. De politie werd erbij gehaald en arresteerde de verdachte. In zijn auto lagen strijkers en een lege fles jenever.

http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/3729329/Man-gooit-met-vuurwerk.ece

ja sory hoor van mij mogen ze die wat het ook wezen mag opsluiten en
noooooooooooooiiiiit maar vrij laten :angry: nou ja die arme man
zal wel een beetje ziekjes zijn en daarom ken hij het niet helpen :mad::mad:

Zo zie je maar weer alcohol en vuurwerk gaan niet samen...

maar even van het verhaal af zo zie je maar weer dat er weer overdreven word in de media, want strijkers die heel hard knallen die zijn er allang niet meer, En het is moeilijk om te zeggen strijkerbom netzoals nitraatbom of vlinderbom dus zeggen ze maar Hele harde strijkers...

Maar ik wil ook niet zeggen dat het precies zo in de tekst staat maar ik neem aan det hat om strijkers gaat...

maar wel erg voor die man die in die auto zat...:frusty:

En de verslaggever was waarschijnlijk zelf ook aardig beschonken op het moment dat hij dit stukje heeft geschreven , volgens mij is het geen lege fles jenever , maar lege jenever fles.

En de verslaggever was waarschijnlijk zelf ook aardig beschonken op het moment dat hij dit stukje heeft geschreven , volgens mij is het geen lege fles jenever , maar lege jenever fles.

Jenever is toch gewoon wodka?

Lege (wodka) fles klinkt beter dan dat je zegt lege fles (wodka) want dan zou je eigelijk zeggen lege fles met wodka en dat klopt niet:devil:

Back
Bovenaan