6 In a Box [Ass.]

mikeole

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: 6 in a box
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal shots:
Effectomschrijving:
Richtprijs:
Verpakkingseenheid: 6 stuks

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de uitwerkingen, vooral de crossettes. Klinkt als een leuke samenstelling, met wat minder nadruk op geweld.

Nou, ik zie nergens crossettes, ik hoor geen 3 trappen in de fluit, de fishes zijn bizar mager...teleurstellend.

o, en worden er in 2 van die 6 potten ook nog crossettes gestopt? Anders kun je mss beter de namen aanpassen...

:bonk: valt me op dat ze bij katan altijd van te voren veel moois hebben tot de filmpies komen en dan valt het hard tegen. of ze zijn aardig de filmpies en dan valt het tegen als je het afsteekt. hoe kan dat nou elke keer

gr hindoe

Vorig jaar zette Katan dacht ik de films rechtstreeks uit Chins online, dit zijn beelden van Katan zelf dus zouden betrouwbaar moeten zijn. :wink:

:bonk: valt me op dat ze bij katan altijd van te voren veel moois hebben tot de filmpies komen en dan valt het hard tegen. of ze zijn aardig de filmpies en dan valt het tegen als je het afsteekt. hoe kan dat nou elke keer

gr hindoe

:bonk:wat valt er tegen dan.....en wat bedoel je van tevoren??.
Dit zijn betaalbare kleine 16shots cake's met < 5% flashpowder,dus deze artikelen zitten NIET in gaasverpakking.

Kleine cake's met verschillende effecten per cake.

Als ze hier 25 - 30 euro voor gaan vragen hebben ze een leuk pakket samengesteld dat direct de concurrentie aan kan gaan met een aantal Duitse Lidl/Aldi cakes.

LOL wie gaat hier nou 80 euro voor betalen.... eerder de helft en voor mij zelfs dat nog niet eens... prijs zal wel gaan zakken, maar de winkels die dit voor de adviesprijs, die Katan geeft verkopen zijn niet wijs.

LOL wie gaat hier nou 80 euro voor betalen.... eerder de helft en voor mij zelfs dat nog niet eens... prijs zal wel gaan zakken, maar de winkels die dit voor de adviesprijs, die Katan geeft verkopen zijn niet wijs.

Ik heb er tot nu toe eentje live gezien, en ik ben zelf meer gewend van katan vuurwerk.
Verder de adviesprijzen die je noemt, oke, het is geprijsd, maar toch zit dit vaak wel in de buurt. China collectie en maxx line kennen een aantal omgelabelde producten en de adviesprijzen die daar gegeven worden, worden ook gewoon gehanteerd door andere verkooppunten. Zo zul je dan ook zien dat de echte prijzen zeer scherp geprijsd zijn!

Back
Bovenaan