'40.000 handtekeningen voor steun'

Starburst

VWC lid
Het comité Tijd voor Waarheid zamelde zaterdag handtekeningen in op het Van Heekplein in Enschede. Het comité wil al langere tijd dat er een nieuw onderzoek komt naar de oorzaak van de vuurwerkramp. Als bewijs van steun daarvoor van de gemeenschap voor dat plan wil het comité Tijd voor Waarheid 40.000 handtekeningen inzamelen. Het comite wordt onder meer ondersteund door een vuurwerkbedrijf uit Eemnes.

RTV Oost

Handtekeningenactie Van Heekplein Enschede

Enschede - Tijdvoorwaarheid was vandaag aanwezig op het Van Heekplein in Enschede om handtekeningen in te zamelen. Veel mensen hebben vandaag dan ook hun handtekening gezet.

Vuurwerkbedrijven uit Nederland steunen en helpen tijdvoorwaarheid hierbij. De Firma Bombers Vuurwerk uit Eemnes was vandaag aanwezig om de actie te ondersteunen met een speciaal voertuig.

tvw_auto.png

Een erg goed initiatief, uiteindelijk moet de waarheid ook boven tafel komen!
Anders verdwijnt het net als zoveel zaken in de doofpot. Ook leuk dat Marijn(Bombers) aanwezig was, dit geeft toch een duidelijk signaal vanuit de vuurwerk wereld zelf, naar de mensen op straat.

nou ben het er helemaal niet mee eens dat een vuurwerkbedrijf zich hier mee bemoeit.
Dit lijkt meer op eigen reclame, dan zich inzetten voor belangen. Het is goed om op te komen voor algemene belangen van/voor vuurwerk, maar doe dat dan ook gezamenlijk!!!

Op deze manier lijkt het wel een eigen show.!!!!!
maar goed das mijn mening.

nou ben het er helemaal niet mee eens dat een vuurwerkbedrijf zich hier mee bemoeit.
Dit lijkt meer op eigen reclame, dan zich inzetten voor belangen. Het is goed om op te komen voor algemene belangen van/voor vuurwerk, maar doe dat dan ook gezamenlijk!!!

Op deze manier lijkt het wel een eigen show.!!!!!
maar goed das mijn mening.

als je meer hebt gelezen op het forum dan weet je dat witte tenten zelf nog heeft gevraagd om de reclame af te plakken, dit was niet nodig:wink: dus is het ook niet gedaan.

als je meer hebt gelezen op het forum dan weet je dat witte tenten zelf nog heeft gevraagd om de reclame af te plakken, dit was niet nodig:wink: dus is het ook niet gedaan.

Alleen al het idee dat ze zich hier mee in laten vraagt me wel wat af?
Ik sta open voor de motivatie! Misschien begrijp ik het dan?

Alleen al het idee dat ze zich hier mee in laten vraagt me wel wat af?
Ik sta open voor de motivatie! Misschien begrijp ik het dan?

Even geen tijd om het bericht te quoten, maar het ging anders.
Het actiecomité had een oude brandweerwagen nodig, ze kregen te horen dat er ergens bij het bedrijf 'witte tenten verhuur' zo'n wagen stond.
Dit bleek ook gelijk van een schietbedrijf te zijn, bombers vuurwerk (marijn vuurwerk).
Het was dus helemaal niet de bedoeling om een vuurwerkbedrijf te vragen, maar dit maakte blijkbaar verder ook niet veel uit voor beide partijen.
ZO een beetje helder? Volgens mij staat het in het topic van bombers vuurwerk als schietbedrijf zijnde uitgelegd!

correct me if i'm wrong

Even geen tijd om het bericht te quoten, maar het ging anders.
Het actiecomité had een oude brandweerwagen nodig, ze kregen te horen dat er ergens bij het bedrijf 'witte tenten verhuur' zo'n wagen stond.
Dit bleek ook gelijk van een schietbedrijf te zijn, bombers vuurwerk (marijn vuurwerk).
Het was dus helemaal niet de bedoeling om een vuurwerkbedrijf te vragen, maar dit maakte blijkbaar verder ook niet veel uit voor beide partijen.
ZO een beetje helder? Volgens mij staat het in het topic van bombers vuurwerk als schietbedrijf zijnde uitgelegd!

correct me if i'm wrong
kijk dan maakt meer duidelijk, trouwens dan wel een slechte keus om dat via dit bedrijf te doen....... beetje ongelukkig vindt ik, met de spanning en gevoelens die er zijn/ligggen

Back
Bovenaan