3th Milenium [Ass.]

Artikelnummer: 1538
Artikelnaam: 3th Milenium 3x500 grams
Bruto Gewicht: ?
Netto Kruitgewicht: ?
Aantal Schoten: 37 shots
Effectomschrijving: Nog niet beschikbaar
Tijdsduur: ?
Stijghoogte: ?
Richtprijs: €175

Laatst bewerkt:
de prijs is 175 euro als ik het goed heb:rolleyes:
Voor de rest ben ik ook wel benieuwd naar deze potten.. heb al filmpjes van gezien alleen blijf twijfelen als wel of niet zal nemen

Hier is mijn film van dit assortiment! Geschoten tijdens de demo in Tiel op 8 november 2010. Je ziet ze hier alledrie tegelijk de lucht in gaan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijzonder slechte cakes. Echt absurd geprijsd. Die ene met brocades met blauwe sterren erbij was nog wel aardig. Maar die andere met die multicolor boeketjes was rondom een flop. Cake nummer drie heb ik niet kunnen ontdekken? Ik snap hier niks van - dit trio is nog geen 80 euro waard, eerlijk waar. De burst was niets bijzonders, de effecten niet vernieuwend of apart, boeket vervliegt snel.

Goh, dat filmpje wat jij hebt gevonden laat weer totaal andere effecten zien. Ik zie NIKS van mijn filmpje terug in jouw filmpje van het kanaal van FPM. Zijn ze veranderd van inhoud? Ik snap er niet veel meer van nu.

Gisteren heb je niets gemist hoor, Rob :) Weco was een kopie van wat er vorige maand geschoten werd. De enige "nieuwe" cakes waren Blazing Thunder, Burned Horse, Great Golden Wall, Super Seventy en 3rd Millennium. Dus alleen wat Zena en de Blazing Thunder van Pro-Line.

jammer zeg alweer niet alle nieuwe gbv geschoten dus ( het scheelde niet veel dan was ik weer speciaal vanuit leeuwarden hierheen gegaan haha).... op een volgende gbv demo zal ik weer proberen aanwezig te zijn.

Ik vind het ook erg apart wat jou filmpje laat zien, want dit "pakket" is normaal gesproken juist heel goed.

Hier is mijn film van dit assortiment! Geschoten tijdens de demo in Tiel op 8 november 2010. Je ziet ze hier alledrie tegelijk de lucht in gaan.

movie

Bijzonder slechte cakes. Echt absurd geprijsd. Die ene met brocades met blauwe sterren erbij was nog wel aardig. Maar die andere met die multicolor boeketjes was rondom een flop. Cake nummer drie heb ik niet kunnen ontdekken? Ik snap hier niks van - dit trio is nog geen 80 euro waard, eerlijk waar. De burst was niets bijzonders, de effecten niet vernieuwend of apart, boeket vervliegt snel.

Als dat die 3 cakes zijn dan zijn ze knettergek geworden om er zoon prijs op te zetten... echt idioterie.

jammer zeg alweer niet alle nieuwe gbv geschoten dus ( het scheelde niet veel dan was ik weer speciaal vanuit leeuwarden hierheen gegaan haha).... op een volgende gbv demo zal ik weer proberen aanwezig te zijn.

Ik vind het ook erg apart wat jou filmpje laat zien, want dit "pakket" is normaal gesproken juist heel goed.

dus heb ik een grote miskoop gedaan

Back
Bovenaan