Pieter VWC lid 8 okt 2015 #1 Nieuw binnengekomen in oktober 2015 Nu verkrijgbaar in Maaseik en Olen! Artikelnummer: 3996 Artikelnaam: Musquito Farts Netto Kruitgewicht: 7,5 gram Aantal Schoten: 1000 schots Effectomschrijving: Klassiek ladycracker matje met zilverkruit Prijs: € 1,75
Nieuw binnengekomen in oktober 2015 Nu verkrijgbaar in Maaseik en Olen! Artikelnummer: 3996 Artikelnaam: Musquito Farts Netto Kruitgewicht: 7,5 gram Aantal Schoten: 1000 schots Effectomschrijving: Klassiek ladycracker matje met zilverkruit Prijs: € 1,75
Pieter VWC lid 27 okt 2015 #3 Heb hem nog niet getest maar vond wel deze film op youtube. Duurt best lang en knalt leuk denk ik zo.
Heb hem nog niet getest maar vond wel deze film op youtube. Duurt best lang en knalt leuk denk ik zo.
tristen VWC lid 27 okt 2015 #4 ghoost zei: bump, iemand een mening over dit matje? Klik om te vergroten... Ik vind de nieuwe versie een stukkie feller dan de vorige, wel iets trager. Lekker matje voor dat geld!
ghoost zei: bump, iemand een mening over dit matje? Klik om te vergroten... Ik vind de nieuwe versie een stukkie feller dan de vorige, wel iets trager. Lekker matje voor dat geld!
RandomDaniel VWC lid 1 okt 2017 #6 Leuke matjes, gaan best lang door Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2017