Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand deze gehad?
Geprofiteerd van de aanbieding en zijn prima knalcakes.
Vrij kleine tube-diameter maar presteren niet slecht. Mooie titaanboeketjes ook.
Straatfilmpje:
Klinken op jouw film hetzelfde als die andere Pyroshop knalcakes. Hoe ervaarde jij dit? En is dit echt een must of valt het tegen?
Klinken op jouw film hetzelfde als die andere Pyroshop knalcakes. Hoe ervaarde jij dit? En is dit echt een must of valt het tegen?
Ik denk zeker dat de oude Silver Salute veel harder was. Deze cakejes knallen echt wel fel voor het formaat, maar als je een goede NL knalcake hebt is de NL knalcake harder dan deze.
jammer dan zoeken we verder valt niet mee om een goede knal cake te vinden op de titanium salute na.
Ik vond zelf de Color Insanity van Mania wel goed, echter is daar ook weer de Titanium Salute veel harder.
De Black Thunder van Tristar uit België schijnt ook wel echt goed te zijn.
ga denk voor de bumbum cakes en de las fallas van china red hoor ik ook goede dingen over. en als ze binnen komen de titanium salute.
Ja die DumBum knalcakes zijn wel goed, alleen zijn wel redelijk aan de prijs.
is de knal daarvan een beetje te vergelijken met knalcakes zoals de delicious thunder?
thnxRedelijk offtopic, maar de DumBum knalcake is volgens mij wel ietsje harder dan DL thunder maar de DL thunder is veel goedkoper, naar mijn mening een van de beste prijs/kwaliteitverhouding knalackes.