31.05.08 Emmerich im Lichterglanz

I hope this year it would be a great show. Not so like last year. The Setuplist looks nice to mee. But last year i got a list like this too :)

520x 3"
400x 4"
220x 5"
70-100x 6"
5x 7"
10x 8" (italienische und china)
5x 10" (mal schauen, was wir da noch bekommen)
5x 12" (Spanien A. Caballer)

ca 400 Single Shots und diverse Cakes und Co ;-)

22 Minuten Musiksynchron

I will be there i think.

ziet er goed uit,maarja dat zag het er de vorige keren ook naar uit.
Maar ik ben er wel weer te vinden met goede hoop op een mooie show.

Der killer bee ist auch wieder dabei.
Hoffentlich besser als letzten jahr.
Immerdoch habben wir glucklich noch der griechieser restaurant in der nahe
hahahahah

am freitag auch der zillertaler schutzenjager. mann mann was eine party. :D

Gruss dich Bas

Hayo zet hem op

Laatst bewerkt:
Wederom een indrukwekkend lijstje van Hayo.
Ik ga deze keer niet cynisch doen, door te zeggen, dat we blij moeten zijn als de helft de lucht in gaat, want voor hetzelfde geld doet zijn pyroclockje het dit keer wel:cool:
MAAR, hoe is het mogelijk dat Hayo z'n grote kalibers bij Antonio Caballer betrekt. Het is in het wereldje algemeen bekend, dat de grote kalibers van A.C. op z'n zachtst gezegd, niet best zijn.
Maar goed, ik zal verder niet zeuren, want wie weet schiet hij wel een wereldshow:D
Veel plezier voor degenen die gaan.

waarom blijven die grote kalibers van ac dan zo slecht, ik kan me niet voorstellen dat hij niet aan product verbetering doet? Even een kijkje in de keuken van collega's en dan moet dat probleem van niet mooi rond en niet ontbrande sterren toch wel opgelost zijn?

maargoed toch leuk dat er spaans vuurwerk wordt geschoten, ik hoop dat hij (en de rest van het team) een fantastische show neerzet en iedereen hier keihard de mond snoert( waaronder ik), maar als dat dit keer weer niet lukt heb ik echt geen hoop meer....

Laatst bewerkt:
Laten we nu niet opeens kritiek gaan leveren op de bommen van Caballer. Eerst de show afwachten en dan kunnen we weer volop discusseren :bye: Het kan 2 kanten op gaan, of heel erg goed (hoop/gun ik persoonlijk echt voor Hayo) of heel slecht en dan denk ik dat velen de hoop verloren hebben in L&F...

Het zal iedereen benieuwen, de verwachtingen zijn alleen maar groter omdat er schijnbaar nog groter word uitgepakt door Hayo dus we gaan het meemaken. :wink:

Zouden jullie deze aan de startpost willen toevoegen?

hayo.jpg

375.gif

Toch maar besloten om er ook weer heen te gaan.
Geef het de voordeel van de twijfel.

Ben erg benieuwd hoe hayo het zal gaan doen.

Ga ook maar weer voor de derde ronde,de halve meter braadworst zal er wel niet minder smakelijk op worden :)

Ik denk dat Hayo dit jaar wel een dikke show wegzet in Emmerich, dit omdat hij een ander team heeft ingehuurd dan vooraf 2×Magic Fireworks uit Wuppertal.
Maargoed ik zeg het niet met zekerheid voordat ik dalijk keihard op me bek ga.

Ik gun hem nog een 3e kans, maar als ie het dit keer verprutst is de post van Afcajax zeker iets voor Hayo.

Ik ga proberen erbij te zijn, maar weet niet zeker of ik het haal i.v.b met vervoer.

Laatst bewerkt:
Ik zit er het hele weekend op een camping in Emmerich zelf. dus mooi genieten daar.
Las dat het weer van 2 pontons geschoten gaat worden? die kerel maakt het zichzelf ook zo moeilijk, waarom gaat hij niet een keer in Bonn of Koln kijken hoe het moet, alles vanaf 1 plek geschoten dan heb je veel meer geweld op 1 punt, nu mis je de helft van al het vuurwerk omdat je niet op 2 plaatsen tegelijk kunt kijken en ook zal het vuurwerk per ponton minder heftig zijn dan wanneer het van 1 ponton geschoten word.'

Groeten Roel.

Ik denk dat Hayo dit jaar wel een dikke show wegzet in Emmerich, dit omdat hij een ander team heeft ingehuurd dan vooraf 2×Magic Fireworks uit Wuppertal.
Maargoed ik zeg het niet met zekerheid voordat ik dalijk keihard op me bek ga.

Ik gun hem nog een 3e kans, maar als ie het dit keer verprutst is de post van Afcajax zeker iets voor Hayo.

Ik ga proberen erbij te zijn, maar weet niet zeker of ik het haal i.v.b met vervoer.

Vorige keer had ie er profs van Explo bij en toen is het ook mislukt xD dus wacht met spanning op de reacties :frusty:

wie weet hoelaat de show nu gaat beginnen?
22:00 of 23:00 uur,beetje onduidelijk vind ik.
(of ik kijk niet goed:rolleyes:)

groet oerendhard

wie weet hoelaat de show nu gaat beginnen?
22:00 of 23:00 uur,beetje onduidelijk vind ik.
(of ik kijk niet goed:rolleyes:)

groet oerendhard

Ik ga ervanuit dat het weer 22.00 uur zal zijn net als vorig jaar. Ik kan het echter ook niet vinden via het internet.
Zou toch wat zijn als we elkaar ook eens meeten daar :D

om 22.00 uur is het nog niet donker (vorig jaar was het eind april dan is het om 22.00 uur wel donker) dus ik neem aan dat het om 23.00 uur is.

overigens geen vervoer (mijn vrouw heeft een of andere reunie) dus dit jaar ga ik overslaan, hoef ik me ook niet te ergeren aan eventueel slecht vuurwerk (of wel als het blijkt dat het opeens ontzettend goed geworden is:bonk:

heb ergens gelezen dat het 22.00 uur is maar als het nog niet donker is zullen ze het wel iets uitstellen.

Back
Bovenaan