30-06-2012: Hardenberg

stefantvs

VWC lid
Datum: 30-06-2012
Plaats: Hardenberg
Provincie: Overijssel
Straat: Heemsermarsweg
Tijd: tussen 22.30 uur en 23.30 uur.
Wie: Cafferata GmbH
Wat: professioneel vuurwerk
Waarom: Onbekend

Heeft iemand misschien info hoelaat deze show daadwerkelijk begint? Want ik zou best even een kijkje willen nemen :)

In het centrum van Hardenberg vindt het 3 daagse Ballonfestival plaats. Zo'n 35 luchtballonnen zullen iedere avond vanaf de oevers van de Vecht opstijgen.

Daarnaast is er op de vrijdag en zaterdag live muziek en op zaterdag drakenbootraces en een kindermiddag. Het Ballonfestival Hardenberg wordt afgesloten met een spectaculaire Nightglow c.q. Theatervuurwerkshows
tijdstip 23:30 a 23:45 uur

Vanavond aanwezig geweest bij deze show. Was leuk om te zien. consumentenvuurwerk geschoten in combinatie met pot a feu's en singe shots. Ging redelijk vol gas in 10 min. tijd. Was wel leuk om te zien! (eindelijk ook eens de showtime producten kunnen ervaren) Heb een klein stukje gefilm met m'n telefoon, halverwege de show was batterij helaas leeg! zal morgen eens kijken of ik filmpje kan uploaden!

Ik ben benieuwd, uiteindelijk toch besloten om niet te gaan, omdat het toch wel erg laat was en voor dat je dan weer thuis ben is het ook weer nachtwerk. En deze ochtend moest ik er ook weer op tijd uit;)

Gisteravond ben ik ook afgereisd naar Hardenberg voor deze show. Het was een leuke show met een leuke mix van theatervuurwerk, klein professioneel vuurwerk en consumenten vuurwerk. Een variërende show dus waar het tempo wel goed in zat.

De video is in de upload, deze wordt begin van de middag verwacht. Dit keer niet bewerkt om de kwaliteit te behouden.

De upload is niet helemaal 100% gelukt, daarom staat hij opnieuw in de upload

Laatst bewerkt:
Dit is wel een show waar ik achteraf graag bij had willen zijn...
Mooi filmpje, mooie show, goed geschoten op de muziek.
Volgend jaar maar in de gaten houden om erbij te zijn.

Dit is wel een show waar ik achteraf graag bij had willen zijn...
Mooi filmpje, mooie show, goed geschoten op de muziek.
Volgend jaar maar in de gaten houden om erbij te zijn.

Het is nog maar zeer de vraag of er volgend jaar weer een vuurwerkshow komt. Dit was namelijk ter afsluiting van het luchtballonenfestival. Normaal werd dit evenment altijd afgelsoten met een nightglow (de luchtballonen zetten hun branders aan op maat van muziek) Maar omdat dit jaar Hardenberg 650 jaar stadrechten heeft, werd dit jaar afgesloten met dit vuurwerk. Ben dus erg benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren!

Back
Bovenaan