28 augustus Brielle

stefantvs

VWC lid
28 augustus Brielle
I.v.m het Bruisend Brielle feest.

plaats : Brielle
provincie : Zuid Holland
wie : Beko Vuurwerk
wat : (prof t/m 4”)
waar : strandje t.h.v de Krabbeweg
tijd : 22:30 Duur show +/- 13 min

Gr stefan

Deze stond al op mijn lijstje, alleen wist ik nog niet wie hem zou schieten. een jaar of 2 terug is ie nog door Hayo geschoten.
hieronder een plaatje hoe het 2 jaar terug was.
maar ik weet niet of het dit jaar weer zo is.
misschien hebben zij wel een ponton op het water.
misschien iemand een mailtje wagen naar Beko.

GroteFoto-QCY7FGLI.jpg

Had deze info van beko gehad.

De show zal worden ontstoken op het strandje t.h.v de Krabbeweg.

Het publiek zal aan de overzijde staan op het Brielse Maaspad. Vanaf hier heb je echt heel goed zicht, zeker met de 4” shells. Vanaf hier kan je de cakeboxen en shells in 1 geheel vastleggen op film.

Gr stefan

Had deze info van beko gehad.

De show zal worden ontstoken op het strandje t.h.v de Krabbeweg.

Het publiek zal aan de overzijde staan op het Brielse Maaspad. Vanaf hier heb je echt heel goed zicht, zeker met de 4” shells. Vanaf hier kan je de cakeboxen en shells in 1 geheel vastleggen op film.

Gr stefan

Krabbeweg is lange weg van zeker 5 kilometer. tot oostvoorne toe.
ik denk zelf dat ik niet slecht zit met mijn kaartje van Google-maps.
veiligheids afstand voor 4inch is 200 meter. dit ter info.

tjezus , nog verder van het publiek vandaan. als ik gaat, sta ik mooi aan de kant van het vuurwerk. voor 4 inch geld maar 200 meter.
volgens Google staat het publiek nu op meer dan 500 meter afstand. jammer dat er niet gekozen is voor een ponton of een strandje wat dichter bij het publiek ligt.

op onderstaand foto is de rode stippencirkel de veiligheidsafstand.
daar buiten mag je vrij staan. bij de gele vlek onder daar staat het meeste publiek.
maar ikke niet. ..

GroteFoto-NXMRGXKU.jpg

Inderdaad ik geen je groot gelijk 500M is wel erg ver, + dat je dan in de drukte staat, en dat is ook niet echt relax als je gaat filmen. Dus ik ga ook aan de kant staan waar het wordt geschoten.

als ik niets hoor over helelvoetsluis, dan ben ik ook in brielle,
ik hoop dat ik dan ook aan de andere kant sta :)

schitterende vuurwerkshow
tijdens Bruisend Brielle 2010.

Dit jaar wordt er weer een prachtig vuurwerk afgestoken
dit gebeurd op het strandje nabij camping de
Krabbeplaat aan de overzijde van het Brielse meer.
Het vuurwerk kan goed bekeken worden aan de brielse
zijde bij kapitein Haak en standcafé de Meiden of
op het pleintje bij het pontje en begint om 22.30 uur.
Op het pleintje is een optreden van de Bigband & percussieband
van Libertatis.
Het optreden duurt van 21.45 tot 22.25 uur. Tegelijk
kan men genieten van de grote vlootschouw die op het meer wordt gehouden, veel boten die in de vakantieperiode
op het Brielse Meer of in de havens verblijven
versieren en verlichten hun boten waarbij de mooiste
maken kans om in de prijzen te vallen.
Hiermee wordt het zomerseizoen feestelijk afgesloten
maar dat wil niet zeggen dat de vele bootjes niet
blijven voor een heerlijk naseizoen. Na het vuurwerk
begint er bij het strandcafé de Meiden een geweldig
feest met een DJ en een lichtshow, reden genoeg om
Bruisend Brielle af te sluiten aan het Brielse Meer.

http://www.dokkumcommunicatie.com/bruisendbrielle/gfx/2010/vuurwerk.pdf

voor verdere info betreft het feest deze dag : http://www.dokkumcommunicatie.com/bruisendbrielle/

Hier een filmpje uit 2008, ik hoop alleen dat die achtergrond muziek morgen ook zo hard staat en nog erger : ook zo'n k lote muziek is :mad:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

inderdaad een leuke show gezien. Maar toen de show begon ging het regenen, show was afgelopen, en de regen dus ook. Wat ik dat nou..... Grrr, wel weer een gezellige avond gehad met torr, en jappy-b film zal z.s.m online komen. Helaas geen foto's kunnen maken. Gr stefan

Toppie voor het plaatsen van die foto's Jappy en ik zal niet op de kwaliteit leten :wink:, kolere wat een hondeweer daar. Bijna op de minuut af begon het met regenen bij het begin van de show en stopte het aan het einde van de show :frusty:.
Ondanks die regen kon ik half schuilend een blik naar boven werpen en wat ik er van heb gezien was zeker aardig te noemen, shells en consu afwisselend door elkaar heen, waarbij mij enkele mooie effecten van shells opvielen, hopelijk staan deze op film bij Stefan. Deze shells klapten in de lucht uiteen in 5 of 6 boeketten die daarna weer uiteen vielen in een soort mines effect, gaaf om te zien. Dus het is de moeite waard geweest om hier heen te gaan :p

Back
Bovenaan