28.05.11 Kreflder Licher (krefeld Uerdingen)

If you all know the Japantag Show will be placed to the 15. of Oktober.

But all the ship Owners had sold out all Cards for the 28.05. so they want to have a Firework an spent al lot of Money for an new Show.

So on the 28.05.2011 Krefelder Lichter will be shooten bei Prinz Feuerwerke.

To see the Show come to Krefeld Uerdingen. The Show will be shooten from, the right bank of the Rhine (Duisburg)

If i heard it would be a great show :):)

Prinz Feuerwerke.. didnt they do the kirmes fireworks from Dusseldorf till 2005 when Nico NLE took it over?

this show is on the same location as japantag and the kirmis Fireworks?

thanks for your info Alex!

Yes Prinz did the Show in Duesseldorf till NLE will do it.

It is not the Place were Japantag or Kermis is shooten form. It will be in Krefeld Uerdingen (Fireplace on the opposite side of the Rhine.

Hallo Voreifelrambo, mein Englisch ist schlecht, darum mochte ich Sie eine frage stellen in Deutsch.

Ich mochte gerne bei diesen Show sein, aber, ist die platz wo das Feuerwerk gezundet werd einfach zu finden? Oder haben Sie ein Adresse fur mir in der nahe von die platz?

Und wie spat fangt diese Show an?

Was konnen wir erwarten von diese Show? Dauer? Kaliber?

Danke im Voraus

Laatst bewerkt:
Vielen Dank fur Ihre sehr schnelle Antwort.
Morgen soll ich probieren mehr information zu erhalten uber diese Show.
Wenn ich mehr Information hab soll ich es hier zeigen.

Heute Abend habe ich einen E-mail an Prinz-Feuerwerke geschickt.
Wenn ich das Antwort habe soll ich es euch zeigen.

Ich habe eine E-mail zuruckgehabt von Ralph W. Prinz.

Das Antwort:

am besten sehen Sie das FWK von der Uerdingerseite, der Abbrennplatz ist auf der gegenübergelegenen Rheinseite siehe Plan.

Kaliber bis max 150mm, Dauer ca. 15 Min..

Viel Spaß beim schauen!

Jetzt habe ich ihn noch eine E-mail geschickt mit die Frage wie spat die Show anfangt.
Und Heute Abend soll ich das plann hier zeigen woruber W. Prinz sprecht.

In het Nederlands:

Het beste bekijk je het vuurwerk vanaf de kant van Uerdinger. De show wordt geschoten vanaf de andere kant van de Rijn. (zie foto)
Maximaal kaliber: max. 150 mm
Duur: 15 minuten

Er is nu nog een mail de deur uit met de vraag hoelaat de show begint.
Vanavond zal ik de foto plaatsen waarover W. Prinz het in zijn mail had.

In het Nederlands:

Het beste bekijk je het vuurwerk vanaf de kant van Uerdinger. De show wordt geschoten vanaf de andere kant van de Rijn. (zie foto)
Maximaal kaliber: max. 150 mm
Duur: 15 minuten

Er is nu nog een mail de deur uit met de vraag hoelaat de show begint.
Vanavond zal ik de foto plaatsen waarover W. Prinz het in zijn mail had.

Dank voor het opvragen van deze informatie, Morris :thumbup:

Das Antwort auf die Frage, wie spat fangt die Show an? Habe ich das folgende Antwort bekommen:

ca. 22:30h – die Schiffe müssen feste Zeiten einhalten, um Ihre Passagiere in D-dorf wieder abzusetzen.

In het Nederlands

De show begint dus om 22.30u aangezien de boten vaste tijden moeten aanhouden om de passagiers terug te brengen in Dusseldorf.

10686560.2e95e270.560.jpg

Nog liefhebbers die we in Krefeld gaan treffen zaterdag?

Laatst bewerkt:
ligt dat bij Essen in de buurt?
Want is voor mij 1 uur en drie kwartier rijden. Hoe lang duurt die show? weet iemand dat?
greetzz

je hebt gelijk, Ik heb er overheen gelezen.
Zal volgende keer beter lezen;-)
greetzzz
PS 15 minuten is met niet iets te kort voor een uur en drie kwartier rijden.

Ik ben er zeker bij iedere show is de moeite waard vooral met shells ect. Moet ook anderhalf uur rijden maar heb het er wel voor over.

Een leuk showtje gisteravond in Krefeld!
Er werd gebruik gemaakt van kleine thema's met o.a. blokken, waaiers, candles en shells t/m 6 inch. Heerlijke klappen kwamen er van die 6 inch af! Ook prachtig om te horen hoe die echo nadreunde over de Rijn. Als toetje werden we getrakteerd op een gouden finale met brocades.

Het was gezellig druk aan de Rijnkade, maar helaas geen bekenden gezien.
Wel zag ik iemand die verdacht veel leek op Peter R. de Vries, maar dat kan nooit de echte zijn geweest :p

Filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

Mijn statief had ik uitgeleend, dus vandaar met de losse pols gefilmd.
De kwaliteit kan hierdoor bij vlagen niet optimaal zijn.

Veel plezier!

Zozo, had het filmpje vannacht al even bekeken. Maar het ziet er echt top uit! Zo als ik het op film zie werden er verrassend mooie bommen geschoten en was er een mooie variatie van bommen en blokken!

Die finale maakt het helemaal af, ook heerlijk dat er nog een paar mines gestept worden waarna er toch nog even zo een salvotje de lucht in gaat om afscheid van de mooie show te nemen!

bedankt voor de beelden!

Back
Bovenaan